טופ גרופ רכשה את פעילות בר-סקאן

בר-סקאן פיתחה מערכת לניהול ארכיון דיגיטלי, המאפשרת ניהול של מסמכי הארגון ושליפת מידע מכל מקום ישירות מתוך מערכת ה-ERP לעסקים קטנים ובינוניים SAP Business One ● סכום העסקה מוערך במאות אלפי שקלים

שמוליק מילנר, מנכ"ל משותף בטופ מערכות.

קבוצת טופ (Top Group) רכשה את פעילות חברת בר-סקאן (BarScan), שפיתחה מערכת לניהול ארכיון דיגיטלי המובנית במערכת ה-ERP לעסקים קטנים ובינוניים SAP Business One. פעילות בר-סקאן תפעל תחת חברת רלס (RELS) מקבוצת טופ, המתמחה בפתרונות ליישום והטמעה של SAP Business One.לחברה הנרכשת יותר מ-120 לקוחות SAP Business One, אשר יצטרפו לכ-800 לקוחות המערכת בטופ. סכום העסקה מוערך במאות אלפי שקלים

באמצעות מערכת הארכיון הדיגיטלי של בר-סקאן לקוחות נהנים מניהול מסמכי הארגון ויכולת שליפת המידע הרצוי מכל מקום מתוך מערכת ה-ERP. המסמכים מאורגנים בארכיון דיגיטלי מובנה בתוך מערכת ה-ERP, עם יכולות של ניהול מחזור חיי המידע ואפשרות לצפייה ושליפה של מסמכי הארגון במסך אחד.

בנוסף, המערכת תומכת באסטרטגיית ניהול מחזור חיי המידע של הארגון ונותנת מענה לדרישות עסקיות מורכבות כמו גם לתקנות רגולטוריות. המידע נגיש למשתמשים ולמקבלי ההחלטות מתוך מערכת SAP Business One, ללא צורך במערכות חיצוניות. לדוגמה, המערכת הנגישה מאפשרת לאיש השירות המדבר עם הלקוח בטלפון לפתוח את כרטיס הלקוח ולראות את כל המסמכים, הארגוניים והחיצוניים, במסך אחד.

הפעילות של בר-סקאן תחזק את הפעילות של רלס ופעילויות נוספות בתחום ה-ERP שבקבוצת טופ, המפעילה שלוש חברות המתמחות ביישום והטמעה של SAP Business One: זיו מערכות – עם התמחות בעולם הבנייה והנדל"ן, אקסיומה – עם התמחות בעולם האוטומוטיב ורלס – עם התמחות בניהול שרשרת אספקה.

שמוליק מילנר, מנכ"ל משותף בטופ מערכות, ציין לרגל הרכישה, כי "לקוחות SAP Business One של כל החברות השותפות בקבוצה יקבלו ערך מוסף עם הכנסת ארכיון דיגיטלי מובנה בתוך ה-ERP ויוכלו ליהנות משיפור וייעול תהליכי תפעול, ניהול ובקרת משימות בארגון, להיפטר מניירת מסורבלת  באמצעות גישה קלה, מהירה וירוקה למידע הארגוני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים