בזכות טלדור: עליות בולטות בהכנסות וברווח של וואן

רכישת טלדור היא הסיבה המרכזית לעליות היפות שקבוצת וואן רשמה ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של השנה

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן.

וואן סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם תוצאות טובות, לאחר שהציגה עליות בולטות הן בהכנסות והן ברווח הנקי שלה – כך עולה מהדו"חות הכספיים שהחברה פרסמה היום (ה').

הדו"חות כוללים גם את התוצאות של טלדור, שרכישתה על ידי וואן הושלמה בפברואר השנה. התוצאות – הן ברבעון השלישי והן בתשעת החודשים הראשונים של השנה – מלמדות על צמיחה חדה בהכנסות בעקבות רכישת טלדור, צמיחה אורגנית בכל תחומי הפעילות ועלייה חדה ברווחים. יצוין שוואן צומחת בשלוש השנים האחרונות בקצב דו ספרתי מדי שנה.

החברה סיימה את הרבעון עם זינוק של 36.1% בהכנסות ל-624.4 מיליון שקלים ועלייה של 36.6% בהוצאות ל-577.4 מיליון. הרווח הנקי צמח ב-27.7% ברווח הנקי ל-32.7 מיליון שקלים והרווח המיוחס לבעלי המניות גדל ב-26.3% ל-30.3 מיליון.

נתונים נוספים מראים שההוצאות הגולמיות של החברה רשמו עלייה של 36.5% ל-521.1 מיליון שקלים, הרווח הגולמי צמח ב-34.1% ל-103.3 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 16.5%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות זינקו ב-37.6% ל-56.3 מיליון שקלים והרווח גדל ב-30.1% ל-47 מיליון. חבות המס רשמה עלייה של 22.77% – מה שמשקף את המשך הגידול ברווחי החברה – והסתכמה ב-9.8 מיליון שקלים. ה-EBIDTA  (הרווח לפני מיסים, ריבית ופחת) זינק ב-45.8% ל-75.6 מיליון. בסוף הרבעון היו בקופת החברה 263 מיליון שקלים וההון העצמי שלה עלה ב-6.88% ל-544 מיליון.

"צמיחת ההיי-טק תאפשר לנו להרחיב את הפעילות"

נתוני תשעת החודשים הראשונים של השנה מראים כי ההוצאות זינקו בתקופה זו ב-53.2% ל-1.8 מיליארד שקלים וההכנסות האמירו ב-52.5% לכמעט שני מיליארד. הרווח התפעולי גדל בתקופה המדוברת ב-45.1% ל-142.2 מיליון שקלים וזה הנקי צמח ב-49.3% ל-100 מיליון.

במקביל לפרסום הדו"חות הכריז הדירקטוריון של וואן על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-20 מיליון שקלים. הכרזה זו מתווספת לחלוקה בסך של כ-63 מיליון שקלים מתחילת השנה.

עדי אייל, מנכ"ל וואן, אמר כי "אנחנו מסכמים את תשעת החודשים הראשונים של 2021 עם צמיחה חזקה בכל הפרמטרים, ובראשם עלייה של כ-53% בהכנסות הקבוצה ורווח נקי שגדל לרמה של כ-100 מיליון שקלים. הצמיחה בתקופה וברבעון התאפשרה הודות לשיפור שנרשם בכל המגזרים העסקיים, ובעיקר בזכות איחודה של טלדור, שברבעון השלישי של השנה הוטמעה באופן מלא לתוך קבוצת וואן".

לדבריו, "בשלוש השנים האחרונות צמחה וואן מדי שנה בקצב דו ספרתי בכל מדדי ההכנסות והרווח – הן בזכות צמיחה אורגנית והן אודות לאסטרטגיית המיזוגים והרכישות, שאותה אנחנו ממשיכים ליישם. בימים אלה השלמנו רכישה ראשונה של חברה באירופה, שמספקת שירותים לחברות בשוק האירופי – בעיקר בגרמניה, ויש לנו בארצות הברית צוות של עשרות עובדים מקומיים, שמתמחים בתחומים כגון פינטק, אנרגיות מתחדשות, תחבורה ולוגיסטיקה. בכוונתנו להמשיך ולפעול להרחבת פעילותנו הבינלאומית, לצד פעילות להמשך הצמיחה של שוק ה-IT בישראל. אנחנו מסתכלים על צמיחת שוק ההיי-טק הישראלי ומאמינים שהיא תאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את פעילות החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים