הורים – באילו חברות היי-טק הכי כדאי לכם לעבוד?

אפרת שגב, סמנכ"לית דטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט: "משבר הקורונה הדגיש צורך באיזון בין הבית לעבודה, וגרם לחברות להבין שהמענה לצרכי העובד צריך להיות מקיף ולכלול גם את הקרובים אליו" ● מי החברות שברשימה?

איפה הכי טוב להם לעבוד? הורים בהיי-טק. אילוסטרציה.

דן אנד ברדסטריט פרסמה באחרונה מיהן חברות ההיי-טק שלהורים הכי טוב לעבוד בהן, בעיקר כיום, אחרי השינויים שיצרה מגיפת הקורונה.

"הצורך בשימור העובדים, בפרט בתקופה בה הם הופכים להורים לילדים ומתמודדים עם אתגרים אישיים רבים, גרם לחברות להבין כי עליהן להיות חלק מהפתרון ולספק לעובדיהן גמישות ותמיכה לאורך מצבי החיים השונים, על מנת לייצר סביבת עבודה שתעודד מחויבות לאורך זמן", אמרה אפרת שגב, סמנכ"לית דטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט.

אפרת שגב, סמנכ"לית דטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט.

אפרת שגב, סמנכ"לית דטה ואנליזה בדן אנד ברדסטריט. צילום: ניב קנטור

בבניית רשימת חברות ההיי-טק שהכי טוב לעבוד בהן להורים נבחנו ההטבות שהחברות מעניקות להורים, תוך כדי שמירה על work life balance. בין ההטבות ניתן למנות: בייביסיטר שחברות מימנו לעובדים, קייטנות לילדי ההורים, חופשת הורות בתשלום, מענקי אימוץ ועוד.

חופשות לידה מורחבות, ביטוחי בריאות, ייעוץ ופעילות

מיקרוסופט מעניקה חופשת לידה מורחבת, הכוללת חמישה שבועות נוספים בתשלום, מעבר ל-15 השבועות הנהוגים בישראל. כמו כן, החברה מעניקה לבן/בת הזוג חופשת הורות בת שישה שבועות בתשלום. בנוסף, מעניקה החברה מענק כספי לטיפול בילדים למשך 24 חודשים. יתר על כן, עם תחילת תקופת הקורונה החברה אפשרה לעובדיה לקחת עד 12 שבועות על חשבון המעסיק, כדי להתמודד טוב יותר עם השגרה החדשה, וכן העניקה חמישה ימי Wellbeing על חשבונה. במשרדי החברה פועלים חדרי משחק לילדים, חדרי הנקה מאובזרים ומרווחים, חדרי החתלה וחדר שמשלב משחקיה לפעוטות עם עמדות עבודה להורים. כמו כן, החברה מציעה לעובדים שירותי סיוע בביצוע מטלות אישיות, על מנת לפנות להם זמן לטובת חייהם הפרטיים ומשפחתם. בשנה האחרונה מיקרוסופט הקימה עבור עובדיה קהילת הורות וחינוך, שבמסגרתה עוברים המשתתפים הרצאות וסדנאות מיוחדות מטעם אנשי החינוך המובילים במדינה, נחשפים לגישות חינוכיות שונות, ולוקחים חלק בשיחות, דיונים ויוזמות חינוכיות, על מנת שיוכלו להרחיב את אופקיהם ולמצוא מענה לסוגיות הוריות.

חברת סיילספורס מסבסדת טיפול בילדים ומעניקה החזר של 500 דולר בחודש. החברה מאריכה את חופשת ההורות ל-26 שבועות בתשלום לאמהות (או למטפל הראשי), ו-12 שבועות לאבות (או למטפל המשני). בנוסף, החברה מסבסדת 36,000 שקל בשנה לטיפולי פוריות לכל עובד. כמו כן, עובדי החברה זכאים ל-24 ימי חופשה בשנה וליום נוסף על חשבון החברה, שמוגדר כ-Well-being Day ומטרתו לאפשר לעובדי החברה לבלות עם המשפחה. החברה משקיעה באירועי חברה למשפחות, קייטנות לילדים בחופשים ומתנות לכיתה א'.

Wix שומרת לעובדיה על ההטבות בזמן חופשת הלידה (עד 26 שבועות), בין ההטבות: תכניות סלולרי, סיבוס, ליסינג וכדומה. כן מציעה החברה חוגי כושר ייעודיים בחינם דרך חוגי ה-Wix Fit. השנה החברה השיקה קבוצת newborn להורים טריים, המציעה פעילויות שבועיות. בנוסף, החברה מציעה ביטוח רפואי לתינוקות. בין הפעילויות שהחברה מאפשרת לעובדיה לילדים ולמשפחות: קייטנות לילדי העובדים בפסח ובחופש הגדול, הפעלות למשפחות בחודש אוגוסט, פיקניקים למשפחות, סדנת תפירת תחפושות בפורים, מתנות ילדים ממותגות, אירועים והפעלות בחנוכה, אירועים לעולים לכיתה א' ועוד.

סרוויס נאו מעניקה חופשת הורות של 12 שבועות לאבות (או בנות זוג, או בני זוג מאמצים, או כל מודל הורות אחר) בשכר מלא. בנוסף, החברה מעניקה חמישה שבועות נוספים בתשלום מלא על חופשת הלידה שמעניקה המדינה. וכן, החברה מספקת מענקי אימוץ ופונדקאות.

החברה מממנת ביטוח רפואי פרטי מקיף לכל עובדיה, לבני/ות זוגם וילדיהם עד גיל 21, ובנוסף מממנת ביטוח חיים לכל העובדים במימון מלא. לכל עובדי החברה ולבני משפחתם מדרגה ראשונה, החברה מספקת מנוי לשירות ייעוץ וטיפול במגוון נושאים הקשורים לרווחה נפשית, הורות, חינוך ועוד.

חברת איירונסורס מעניקה חופשת הורות בת שבועיים לאבות, ולאחריה נותנת יום הורה קצר בשבוע. בנוסף, החברה מממנת מנוי ל-Group hug – פלטפורמה שכוללת: סדנאות, קורסים וייעוצים (ייעוץ שינה, גמילה מחיתולים, ייעוץ התפתחותי, ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורת, טיפול זוגי וכדומה).

החברה מקיימת קייטנות קיץ לילדים באוגוסט, וכן נותנת מענה לצורכי ההורים, לדוגמה בחופשת חנוכה, על ידי התאמות תוכן מרחוק, פעילויות עם ילדים, וכן חלוקת שוברים לאטרקציות יחד עם ההורים.

חברת אינטואיט מציעה מגוון הטבות להורים, כגון: ביטוח רפואי פרטי לכל בני המשפחה, החזרים על טיפולי שיניים, חופשת לידה בתשלום לגברים ונשים, סבסוד בתהליכי פונדקאות ואימוץ, חופשת טיפול בילד, תמיכת באתגרי למידה, ימי חופש על חשבון החברה לטיפול בבני משפחה בבידוד ועוד.

הרשימה המלאה: חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן להורים (בטבלה החברות מופיעות לפי סדר ה-ABC).

הרשימה המלאה: חברות ההיי-טק שהכי טוב לעבוד בהן להורים (החברות מופיעות לפי סדר ה-ABC).

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נימייה

    לתת חופשת לידה בתשלום זה חרטא. מה שחשוב זה לא לעשות לעובד פרצופים כשהוא צריך לצאת ב13:00 לאסוף את הילדים מהגן או לעבוד מהבית כשהילד חולה. גם לפני הקורונה אינטל הצטיינה בזה. לא מבין איך היא לא ברשימה. זה המקום שנותן הכי הרבה איזון בין הבית לעבודה

  2. רפי

    אמזון חופשה של 6 שבועות נוידיה חופשה של 3 חודשים

אירועים קרובים