לא עוד צלצולי רפאים משונים: גוגל תיקנה את הבאג ב-Pixel 6

טלפוני הדגל החדשים של גוגל, Pixel 6, סובלים מכמה וכמה בעיות, אבל לפחות כעת הענקית ממאונטיין וויו מספקת תיקון לבאג המוזר, שמקורו כנראה בעוזר הקולי, שגרם לטלפון לחייג לאנשי קשר באופן משונה ואקראי

העוזר הקולי צלצל לאנשים באופו אקראי.

מאז השקת טלפוני הדגל החדשים של גוגל, Pixel 6 וגרסת ה-Pro שלה, הדיווחים על הבעיות זורמים ומציינים בעיקר מסך שמהבהב מדי פעם, תגובה איטית מדי של חיישן טביעות האצבע שמתחת למסך, אבל במיוחד בעיה שמציקה לאו דווקא למשתמשים עצמם, אלא לאלה שנמצאים ברשימת אנשי הקשר שלהם: צלצול אקראי, בשעה אקראית, ולא משנה אם מדובר בשעות הלילה או הבוקר.

Pixel-6, פיקסל 6

דגמי Pixel 6 החדשים של גוגל צילום: גוגל

לפי הדיווחים, מדובר בתקלה שהבעיה שלה נובעת מהסייע.ת הווירטואלי.ת של גוגל, קרי Google Assistant. מדובר בתכונה מסוימת של העוזר.ת שהבינה לא נכון תפעול מסוים של מערכת ההפעלה, כהוראה לצלצל לאיש קשר כזה או אחר, וכאמור באופן אקראי לחלוטין.

ביטול של התכונה הזו באופן קבוע יכול לבטל את הבעיה, אך לפגוע בחוויית השימוש בטלפון. פתרון זמני יותר הוא מחיקת זיכרון המטמון וההגדרות של אפליקציית Google, האחראית לסייעת, אבל אחרי יום, ואפילו פחות, התקלה חוזרת.

כנראה שהמטרד הפוטנציאלי לאנשים שבכלל לא רכשו את הטלפונים של גוגל גרם לחברה לפעול הפעם מהר. היא אישרה שהיא מבינה את הבעיה ומכירה בה – בסוף השבוע (ש') שחררה גרסה חדשה של Google, שמטפלת בבעיה המסוימת הזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים