ביטוח חקלאי השלימה פרויקט הטמעת מערך CRM מתקדם באמצעות טרסטק

מערך ה-CRM הוטמע במוקדי המכירות, התביעות והשירות של חברת הביטוח, וזאת במסגרת טרנספורמציה דיגיטלית שעוברת החברה

רונן דביר, מנמ"ר ביטוח חקלאי.

כחלק מפעילות הטרנספורמציה לשירותים דיגיטליים, השלימה חברת הביטוח ביטוח חקלאי – אגודה שיתופית מרכזית מקבוצת משקי הקיבוצים – פרויקט רחב היקף ליישום מערכת Dynamics 365 של מיקרוסופט, במוקדי התביעות, המכירות והשירות של החברה. את הפרויקט ביצעה חברת טרסטק (Trustech), המתמחה במתן פתרונות תוכנה לניהול ידע עסקי וארגוני.

מערכת Dynamics 365 CRM תשמש לניהול התהליכים העסקיים במוקדי המכירות, התביעות והשירות של החברה. המערכת שמה דגש על הפיכת תהליכים עסקיים לדיגיטליים, באופן מהיר, פשוט ונוח למשתמשים.  מדובר בתהליכים עסקיים חשובים ומשמעותיים כגון: ניהול קמפיינים לשיווק ומכירות, ניהול הזדמנויות (לידים), מענה לשירות הלקוחו,ת כולל שימוש בצ'אטבוט, ממשק חייגן למרכזיה, ניהול חידוש פוליסות  דיגיטלי, ממשק להצעות מחיר מהמערכת הביטוחית, ופתיחת תהליכי טיפול בתביעות. המערכת משמשת כ-40 עובדים בשלושה מוקדים, ועתידה להתרחב ליחידות נוספות בארגון, מתוך השאיפה לראיית לקוח כוללת ואחודה.

במסגרת הפרויקט הוטמעה תשתית IT של ביטוח חקלאי, אשר מאובטחת באמצעות מערכות אבטחת מידע. בנוסף בוצעו מבדקי אבטחת מידע ועמידה בדרישות הרגולטור בענף הביטוח. יישום הפרויקט החל בחודש יוני והסתיים בחודש אוקטובר, בזמן ובמועד כפי שהוגדרו מראש.

"רואים שיפור ניכר בתהליכים העסקיים במוקדים השונים"

בטרם ביצוע הפרויקט והבחירה ב-Dynamics 365 עבדו בחברת ביטוח חקלאי עם שתי מערכות CRM שונות, דבר שהקשה על האינטגרציה ביניהן ועל הרצון לאפשר פלטפורמה אחת אחידה בכל הארגון.

"יישום מערכת Dynamics 365 באמצעות חברת טרסטק מאפשר לביטוח חקלאי לעבוד על גבי פלטפורמה אחידה, עם תאימות וסנכרון מלא למערכות הליבה הביטוחית, תוך שיתוף מידע בין המוקדים השונים והיחידות העסקיות בחברה", אמר רונן דביר, סמנכ"ל מערכות המידע של ביטוח חקלאי.

"אנו רואים שיפור ניכר בתהליכים העסקיים במוקדים השונים, כל מוקדי האגודה עובדים בפלטפורמה אחת. המערכת מספקת לנו כיום תמונה מלאה, 360 מעלות, על כל לקוח או לקוח פוטנציאלי, קיימת היכולת לשרת אותו במגוון ערוצים ולטפל בתהליכי תביעה באופן מסודר, כאשר כל אחד מנציגי המוקד והמנהלים רואים תמונה זהה אחידה ומלאה", אמר דביר.

הוא הוסיף כי "הפרויקט מהווה חלק מרכזי בתכנית האסטרטגית של אגף מערכות מידע בביטוח חקלאי, הכולל שיפור מערכות המידע, הרחבת המעבר לשירותים דיגיטליים והשקעה בטרנספורמציה הדיגיטלית, על מנת להפוך תהליכים עסקיים לפשוטים יותר, מהירים ואוטומטיים. בשלב הבא אנו מתכננים להעמיק את השימוש במערכת ה-Dynamics גם לפעולות נוספות וכן ליישם פתרון בינה עסקית (BI), אשר יספק למנהלי הארגון תמונה מלאה וברורה. בחרנו ב-Dynamics כיוון שהוכיחה גמישות לביצוע שינויים והתאמות. את טרסטק בחרנו כחברת בוטיק עם מקצועיות מוכחת, ניסיון ביישום מערכות דומות, מענה מהיר, אכפתיות ושירות ברמה גבוהה".

לדברי רועי אקוקה, מנכ"ל טרסטק, "יישום Dynamics 365 חולל מהפכה בביטוח חקלאי. מעבודה עם מספר מערכות שלא מקושרות ביניהן לעבודה עם מערכת אחת אחידה, המייעלת תהליכים ומספקת תמונת לקוח מלאה לכל נציגי החברה. יישום המערכת הוא חלק אחד בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית הכולל המבוצע בחברה והעברת כלל השירותים לדיגיטליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים