קונטרולאפ הישראלית השלימה גיוס של 100 מיליון דולר

הגיוס ישמש את החברה להרחבת השותפויות האסטרטגיות, כניסה לשווקים חדשים ופיתוח הפלטפורמה המאפשרת סביבה אמינה לעבודה מרחוק

יוני אביטל ואסף גנות, מייסדי קונטרולאפ.

חברת קונטרולאפ (ControlUp), שעוסקת בהבטחת תשתית טכנולוגית אופטימלית לכל עובד בארגון,  הודיעה היום (ד') על גיוס של 100 מיליון דולר, בהובלת הקרנות JVP ו-K1.

במציאות הקורונה, כשעבודה מרחוק הפכה לתופעה נפוצה, הגיוס ישמש את החברה להרחבת השותפויות האסטרטגיות, לכניסה לשווקים חדשים ולפיתוח הפלטפורמה.

עבודה מרחוק הפכה להיות חלק בלתי נפרד מתרבות העבודה החדשה. עובדים מכל העולם משתמשים במודל זה. צוותים ומנהלים מדווחים על עלייה בתפוקה, שביעות רצון גבוהה יותר מהעבודה וירידה בתשישות. ההשפעה של המעבר למודל העבודה מרחוק כל כך גדולה, עד שעובדים מסרבים לחזור לשיטות העבודה הישנות, ודורשים אפשרויות חדשות ומגוונות יותר לעבודה מרחוק.

במציאות חדשה זו של עבודה מרחוק – הפלטפורמה של קונטרולאפ מבטיחה לכל עובד תשתית טכנולוגית אופטימאלית, שמאפשרת לו חוויית עבודה אמינה ובטוחה בכל מקום ובכל זמן.

עבודה מרחוק מייצרת עבור ארגונים ועובדים אתגרים חדשים ומורכבים, שמצריכים היערכות טכנולוגית מתאימה. הפתרונות הקיימים בשוק ה-IT לא תמיד רלוונטיים לעולם החדש. נדרש דור חדש של פתרונות, שמנטרים בזמן אמת את תקינות ויציבות המערכות, פותרים בעיות מהר יותר ומשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כמו AI ו-ML, כדי לפתור בעיות לפני שהן מופיעות.

צוות קונטרולאפ הישראלי.

צוות קונטרולאפ הישראלי. צילום: דוד לב

סביבה אמינה לעבודה מרחוק

קונטרולאפ פיתחה פלטפורמה שמספקת סביבה אמינה לעבודה מרחוק, באמצעות מגוון רחב של כלים ויכולות ניטור ומעקב בזמן-אמת לאפליקציות הארגוניות. צוותי ה-IT מקבלים בכל רגע נתון תמונה מקיפה, 360 מעלות, של חוויית העובד הדיגיטלית, של כלל העובדים בארגון, בכל מקום בו הם בוחרים לעבוד, והגישה וההתממשקות שלהם עם כלל האפליקציות אליהם הם מחוברים.

הטמעת הפלטפורמה אורכת פחות מעשר דקות, והתוצאות מיידיות: יכולת של צוותי ה-IT לנטר את המערכות הארגוניות, לפתור בעיות, לנתח נתונים וליישם פתרונות באופן מהיר, במטרה לאפשר לעובדים לבצע את המשימות שלהם מול כל סוג של אפליקציה, בכל מקום, ובכל זמן.

"באמצעות סבב גיוס זה, נמשיך לפתח פתרונות אשר מאפשרים לארגונים גדולים לצעוד לעתיד שבו המיקום הגיאוגרפי בו נמצא העובד אינו משפיע על חווית המשתמש, ומאפשר לו לעבוד בכל מקום", אומר אסף גנות, מנכ"ל ומייסד שותף ב-קונטרולאפ. 

"קונטרולאפ מספקת את המשאבים הדרושים בהתמודדות מול אתגרי ניהול ה-IT בתקופה הנוכחית. אנשי ה-IT נדרשים היום לעבור טרנספורמציה: מניהול של מטה מרכזי אחד – לאלפי 'מיני משרדים' בבתי העובדים. נוכח האתגר הזה – קונטרולאפ מספקת את הפתרונות הטובים ביותר כדי לחסוך בעלויות, להגביר פרודוקטיביות ולמנוע סיבוכים, בכל סביבת עבודה, גם זו המשתנה, ולאורך זמן".

"העולם שאחרי הקורונה מציב אתגר לא פשוט למנהלי IT בארגונים גדולים. עליהם לפקח על הביצועים של המערכות הארגוניות עבור כל אחד מהעובדים במשרדים, בבתים או בכל מקום מרוחק אחר", אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP. "קונטרולאפ מספקת ניתוח מעמיק מבוסס AI של האפליקציות הקריטיות עבור עובדי החברה, מצביעה על בעיות ומוצאת פתרונות. החברה נותנת תמונה מלאה של כלל העובדים בכל מקום בו הם נמצאים, ומאפשרת למנהלי ה-IT לפקח, להעריך ולשפר את התפוקה של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים