ביום א': ועידת הפסגה של ה-IT, עם עשרות דוברים ו-2,000 משתתפים

שלושה שרים, מנהלי רשויות ממשלתיות, בכירי ההיי-טק - כולל ניר צוק - ואחרים יעלו על הבמה באירוע המרכזי של הענף, מבית אנשים ומחשבים

ועידת הענק של הענף - מעבר לפינה

ניר צוק, המנכ"ל והמייסד של פאלו אלטו, שלושה משרי הממשלה – שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, שר התקשורת, יועז הנדל, והשרה לשוויון חברתי, מירב כהן, שחר ברכה, יו"ר רשות התקשוב הממשלתי, ענת גואטה, יו"רית רשות ניירות ערך, מפקד בכיר מאגף התקשוב בצה"ל ועוד – אלה רק חלק מהשמות שידברו בוועידת הפסגה של עולם ה-IT, מבית אנשים ומחשבים, שתתקיים ביום א'.

האירוע יהיה הכנס הפיזי הגדול ביותר שיתקיים מאז פתיחת המשק, עם כ-2,000 משתתפים, שצפויים להגיע למרכז הכנסים והאירועים לאגו בראשון לציון. הכנס ייערך על פי כללי התו הירוק ונעשו כל הסידורים המתאימים לצורך כך.

בפתיחת האירוע תיערך ארוחת בוקר לבכירי הענף והמשק, שישמעו במהלכה הרצאה מהראל יפהר, מנכ"ל AWS ישראל.

המליאה המרכזית – שתיפתח מייד לאחר מכן, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים – תכלול הרצאות מאנשי אקדמיה ובכירים במשק ובענף, לצד ברכות של השרים פרקש הכהן, הנדל וכהן. בתום המליאה ייערכו, במקביל, חמישה פאנלים מקצועיים, בהשתתפות מנהלי חברות IT ומנמ"רים. הפאנלים הם: פיננסים – בהנחיית פרופ' גדי אריאב; ממשלה – בהנחיית ד"ר נחמן אורון; מגזר ביטחוני וצבא – בהנחיית סא"ל (מיל') אודי קאוף; פאנל משולב לנושאי ענן ושרשרת הפצה – בהנחיית מוטי סדובסקי, יועץ בכיר למידע, וגילי שלזיגנר, מנהלת פעילות ענן, ERP ו-HCM באורקל; ופאנל בריאות דיגיטלית – בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים. הפאנלים יעסקו בסיכומים ולקחים שהארגונים הפיקו עם היציאה מהגל השלישי, ובהיערכות לשנה הבאה.

כמו כן, ייערכו שלוש סדנאות מקצועיות – גם כאן במקביל – של החברות רד-האט, יבמ ו-WideOps.

הכנס ילווה בתערוכה מקצועית מרשימה, עם תצוגות של עשרות חברות שמספקות פתרונות לענף ה-IT.

האירוע כולו תוכנן ומופק על ידי מחלקת האירועים של אנשים ומחשבים, בראשותה של נטלי גבאי, סמנכ"לית האירועים והשיווק של החברה.

"הכנס – המחשת המשמעות האמיתית של החזרה לשגרה"

לדברי קונפורטס, "הכנס, התערוכה והמשתתפים הרבים שנרשמו אליו, מכל קצווי הארץ, ימחישו ביום א' את המשמעת האמיתית של חזרת המשק לפעילות מלאה, תוך הקפדה על כל ההנחיות של משרד הבריאות".

מערכת אנשים ומחשבים תסקר את האירוע סיקור מעמיק – ביום א' ולאורך השבוע הבא.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים