AT&T מקימה מרכז מו"פ נוסף בישראל

המרכז יוקם בתל אביב והוא יצטרף למרכז הקיים באיירפורט סיטי ● החברה מגייסת אליו 100 עובדים - בהם גם ג'וניורים ועובדים מהמגזרים הערבי והחרדי

מרכז הפיתוח החדש של AT&T בתל אביב.

ענקית התקשורת האמריקנית AT&T מרחיבה את פעילותה בישראל ומקימה מרכז פיתוח נוסף – בתל אביב, שיצטרף למרכז הפיתוח הקיים באיירפורט סיטי. היא מגייסת כ-100 עובדים נוספים ותרחיב את פעילותה בישראל גם לתחום הענן. כיום AT&T מעסיקה בארץ כ-500 עובדים.

שני המרכזים בישראל הם חלק ממערך הפיתוח של AT&T, שכולל מרכזים נוספים בארצות הברית ובמזרח אירופה. מי שעומדת בראש המערך כולו היא נטלי קרמר, סגנית נשיא עולמית, שאחראית על כ-1,500 עובדי הפיתוח של החברה במרכזים שלה במדינות אלה. בנוסף לתפקידה ב-AT&T, קרמר מובילה את קבוצת הגיוון וההכלה באיגו הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), ופועלת לשילוב אוכלוסיות נוספות בהיי-טק הישראלי.

לדבריה, "מרכז הפיתוח בישראל מפתח שירותים חדשניים עבור מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם, ומוביל יוזמות אסטרטגיות עבור החברה כולה. כחלק מתהליך הגדילה וההתפתחות בארץ, אנחנו מחפשים אנשים איכותיים, שנלהבים מעבודה על טכנולוגיות מתקדמות בקנה מידה רחב".

התמקדות בתחום הענן

אחד התחומים המרכזיים שבהם יעסוק המרכז החדש הוא הענן. העבודה במרכזי הפיתוח היא במתכונת היברידית, הכוללת שני ימי עבודה במשרד והשאר – מהבית. "אנחנו מאמינים בעבודה מהבית, וזה הוכח בתקופת הקורונה", אמרה קרמר.

נטלי קרמר, סגנית נשיא ומנכ''לית מרכז המו''פ של AT&T בישראל.

נטלי קרמר, סגנית נשיא ומנכ"לית מרכז המו"פ של AT&T בישראל. צילום: יח"צ

הסיבה להקמת המרכז הנוסף הוא הצורך בהתרחבות, עקב גידול במשימות שמרכזי הפיתוח בישראל צריכים לבצע. מצוקת כוח האדם בענף והמחסור בעובדים הם אחת הסיבות שהחברה החליטה למקם את מרכז הפיתוח השני שלה בלב תל אביב, באחד המגדלים באזור הקריה. "בחרנו במקום כדי לאפשר לעובדים שרוצים לעבוד אצלנו ואין להם אמצעי ניידות לאיירפורט סיטי לעבוד באזור מגוריהם, אולם אנחנו מגייסים עובדים לשני מרכזי הפיתוח, שעובדים במשותף".

14 שנים של פעילות בישראל

AT&T החלה את פעילותה בישראל ב-2007, בעקבות רכישת הסטארט-אפ אינטרווייז, שהתמחה בפתרונות של שיחות ועידה לארגונים. לדברי קרמר, מרכז הפיתוח המקומי אחראי על פיתוח מוצרי תוכנה בשלל תחומי הפעילות של החברה, הכוללים רשתות דור 5, דיגיטל, פתרונות תקשורת לצרכנים ולארגונים. בנוסף, מרכזי הפיתוח מנהלים את המעבר של לקוחות החברה לענן, כחלק משיתוף הפעולה שיש לה עם מיקרוסופט.

לדברי קרמר, החברה מתמקדת במוצרים מתקדמים לניהול מערכי כוחות חירום והצלה, וכן בפיתוח בתחום היישומי, של אפליקציות ומערכות אחרות.

איך אתם מגייסים עובדים כיום?
"השיטה המועדפת עדיין היא חבר חבר מביא חבר. יש לנו עובדים שהולכים איתנו הרבה שנים. הניידות בחברה לא גבוהה, מפני שאנחנו מייצרים אווירה של משפחה ולא עוד בית תוכנה שכותב קודים.

הדרך השנייה שבעזרתה אנחנו מגייסים עובדים היא יישום מדיניות של גיוס ג'וניורים לצד עובדים ותיקים או מנוסים. אנחנו מגדירים את עצמנו כבית ספר לתוכנה. AT&T לא רק מצהירה שהיא מעודדת שילוב מגזרים, אלא גם משקיעה בזה משאבים, סיוע והדרכה כיצד להגיע לראיון, שילוב בחברה ועוד. בנוסף, יש בהנהלה שלנו רוב נשי".

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים