אייל מוסקל פורש מ-TCS ישראל

מוסקל כיהן כמנכ"ל החברה ההודית בישראל במשך 10 שנים ● "הגיע הזמן להתקדם", אמר ● טרם החליט על המשך דרכו

אייל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל הפורש. צילום: גיא אסייאג

אייל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל – הזרוע הטכנולוגית של קונצרן טאטא, הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו בקרוב. מועד הפרישה טרם סוכם.

מוסקל מכהן בחברה כ-15 שנים, מתוכן 10 שנים כמנכ"ל החברה. "הגעתי לתחושת מיצוי לאחר שנים רבות של הישגים ועבודה מאומצת, והגיע הזמן להמשיך הלאה", אומר מוסקל. ההודעה נמסרה להנהלת TCS ההודית לפני כמה ימים, ומוסקל התחייב להישאר בחברה עד למציאת מחליף והעברה מסודרת של התפקיד.

TCS (ר"ת Tata Consultancy Services) היא חברה בתאגיד הרכב ההודי הענק טאטא (TATA). החברה מתמחה ביישום פרויקטי IT מורכבים ופועלת בתחומי השירות, הייעוץ ומיקור-החוץ ב-50 מדינות בעולם.

החברה נחשפה לפעילות בישראל בין היתר בעקבות פרויקט החלפת מערכות הליבה בבנק יהב. בין הפרויקטים המרכזיים שהחברה מעורבת בהם בימים אלו הוא הקמת לשכת שירותי מחשוב בנקאיים, בעקבות מכרז שבו זכתה החברה בחודש מרץ 2019, זאת על רקע מכרז של בנק ישראל והאוצר כדי לעודד את התחרות בשוק הבנקאי. בעקבות המכרז החברה קיבלה מענק של 200 מיליון שקלים כחלק מתנאי המכרז.

הלקוח הראשון של הלשכה הזאת הוא הבנק הדיגיטלי שמוקם בימים אלו, שם מעורבת TCS בפרויקטים אחרים. מוסקל סבור כי המהלך הזה ישנה את פני המערכת הבנקאית בקרוב ויאפשר לגופים פיננסיים נוספים להיכנס לתחרות בשוק מול הבנקים הגדולים הקיימים. כמו כן, TCS נבחרה להיות חלק מיישום פרויקט נימבוס של מדינת ישראל, ומוסקל מציין כי, זה הביא את החברה לפסגת השיאים שלה".

לגבי התפקיד הבא, אמר מוסקל, כי הוא ינצל את החודשים הקרובים לבדיקת הצעות שונות. "באופן טבעי, כשאתה בתפקיד כמו שלי אתה מקבל הצעות כל הזמן, ואני מעריך שאנצל את התקופה הקרובה להחליט על המשך דרכי", אמר. "אני עוזב חברה מדהימה עם עובדים מקצוענים, ואני בטוח שהיא תמשיך להיות דומיננטית בשוק הישראלי. אני רוצה מאד להודות ללקוחות TCS בישראל, לשותפיה ומעל לכל לעובדיה המופלאים גם בארץ וגם מעבר לים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג.

    אחד המנכ"לים הכי טובים שיצא לי לעבוד מולם עד היום, ואחד הערכיים והאנושיים שבהם.

אירועים קרובים