מוטי טובי, לשעבר מנמ"ר קומברס ואמדוקס, הלך לעולמו

טובי הוביל פרויקטים רבים בקומברס, בהם חזרתה לבורסה לאחר פרשת הבקדייטינג, פרישת רשת LAN בעלת עשרות אלפי פורטים והטמעת מודל Scrum ביחידות הפיתוח ● חברו, מיכאל רוף: "טובי היה עבורי מנטור, הוא תמיד היה קשוב, תמיד נתן עצה טובה"

מוטי טובי ז"ל. צילום ארכיון: ניב קנטור

בתחילת השבוע הלך לעולמו מוטי טובי, שכיהן כמנמ"ר בכמה חברות טכנולוגיה ישראליות, בהן קומברס ואמדוקס.

טובי הצטרף לקומברס באוקטובר 2008, לאחר ששימש כמנמ"ר אמדוקס. התקופה שבה הוא כיהן בקומברס הייתה מהקשות ביותר עבור החברה. למרות זאת, הוא הצליח להיות מעורב בפרויקטים רבים בתקופה זו, בהם תהליך חזרתה של החברה להיסחר בבורסה, לאחר חמש שנים שבהן לא נסחרה בעקבות פרשת התארוך לאחור (בקדייטינג), שבמסגרתה שינו מעל 100 חברות היי-טק באופן כוזב תאריכי הענקת אופציות, וקובי אלכסנדר, מייסד החברה, ברח לנמיביה – ומאוחר יותר חזר לארץ על מנת לרצות כאן את המשך מאסרו. כמו כן, בתקופת טובי בקומברס בוצעו פרישת רשת LAN בעלת עשרות אלפי פורטים בסניפי החברה העיקריים בארץ ובחו"ל, הטמעת מודל Scrum ביחידות הפיתוח בארגון ה-IT, ובחינת ובחירת הקמפוס העתידי שלה בארץ.

במרץ 2012 הוא הודיע על התפטרותו מקומברס לאחר שלוש שנים וחצי, עקב חילוקי דעות עם שאר ההנהלה הבכירה, ובעיקר עם הממונה הישיר עליו – סגן הנשיא לתפעול, יורם ארדון, שנסבו סביב תפישת תפקיד המנמ"ר בארגון.

שלושה חודשים לאחר פרישתו מקומברס מונה טובי לתפקיד סמנכ"ל מערכות המחשוב של קונדואיט, שמספקת פתרונות לייצור ולהפצת תוכן באינטרנט ובסלולר באמצעות יכולת לייצור סרגלי כלים לדפדפני אינטרנט, תוך אפשרות ליצירת סרגל כלים מותאם אישית. בספטמבר 2013 דווח על מיזוג בין חטיבת סרגלי הכלים של קונדואיט לפריון נטוורקס – עסקה שאושרה על ידי בעלי המניות של הרוכשת כחודשיים לאחר מכן.

מיכאל רוף, חברו של טובי וסמנכ"ל מערכות המידע של רשות שדות התעופה, ספד לו בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו: "אתמול הלך מאיתנו מנמ"ר וחבר יקר. הרבה מכם הכירו את טובי אישית. טובי היה אישיות, היה קשה לפספס אותו. קשה לי אישית עם האובדן – טובי היה עבורי מנטור, הוא תמיד היה קשוב, תמיד נתן עצה טובה. הוא יחסר לי מאוד".

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Nיכל, צפiן

    בכל הכתבה לא מוסבר מה זה מנמ"ר.

  2. יולה

    מהחיסונים אני בטוחה שימו לב כמה נפטרים יש לנו

    1. דיק

      אם אין לך משהו חכם לרשום - אל תרשמי כלום....

  3. צח

    מכיר אותו מתקופת אמדוקס. איש יקר, כל כך חבל

אירועים קרובים