זעזוע בקומברס: המנמ"ר מוטי טובי פורש על רקע חילוקי דעות עם ההנהלה

חילוקי הדעות העיקריים נתגלעו בין טובי לממונה הישיר עליו, יורם אורדן, סגן הנשיא לתפעול, לגבי מעמדו ומיקומו של מנהל מערכות המידע בארגון ● בתקופת כהונתו, שנמשכה שלוש שנים וחצי, היה טובי מעורב בפרויקטים רבים, בהם חזרתה של החברה לבורסה לאחר פרשת הבקדייטינג ובחינת ובחירת הקמפוס העתידי של קומברס ● אורדן בתגובה: "אנחנו לא נוהגים להתייחס לנושאים אלה באמצעי התקשורת"

זעזוע בקומברס (Comverse): מוטי טובי, מנהל מערכות המידע וסמנכ"ל ניהול הנכסים והאחזקה, הודיע במפתיע, כי הוא מתפטר, בתום שלוש שנים וחצי. לאנשים ומחשבים נודע, כי הסיבה לכך היא חילוקי דעות מקצועיים מהותיים ביותר עם הנהלת החברה, ובמיוחד עם יורם אורדן, סגן הנשיא לתפעול, שהיה הממונה הישיר על טובי. חילוקי הדעות העיקריים נסבו על מעמדו ומיקומו של מנהל מערכות המידע בארגון.

טובי הגיע לקומברס באוקטובר 2008, לאחר שהיה מנמ"ר אמדוקס (Amdocs). התקופה בה כיהן בקומברס הייתה מהקשות ביותר עבור החברה. למרות זאת, הוא הצליח להיות מעורב בפרויקטים רבים בתקופה זו, ביניהם תהליך חזרתה של החברה להיסחר בבורסה, לאחר חמש שנים שבהן לא נסחרה בעקבות פרשת הבקדייטינג; פרישת רשת LAN בעלת עשרות אלפי פורטים בסניפי החברה העיקריים בארץ ובעולם; הטמעת מודל Scrum ביחידות הפיתוח בארגון מערכות מידע; ובחינת ובחירת הקמפוס העתידי של החברה בארץ.

טובי טרם החליט על המשך דרכו המקצועית, ובהנהלת קומברס עדיין לא החליטו מי ימלא את מקומו.

אורדן אמר בתגובה לאנשים ומחשבים: "אנחנו לא נוהגים להתייחס לנושאים אלה באמצעי התקשורת".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. gunr972

    צר לי לחלוק על דעתך / צרות העין שלך.... מוטי היה איש ענייני אשר נכנס למערכות המידע לאחר תקופה קשה של אנרכיה והצליח להרים את החטיבה. בתור אחד שעבד עבורו לא מעט הוא איש סופר מקצועי שידע להרים פרויקטים בתקופה מאוד מאוד קשה לחברה ובמיוחד למערכות המידע . להזכירך שנתיים אחורה מחלקת IT נתפסה כבדיחה שלא מסוגלת להרים אפילו פרויקט אחד אשר ענה על דרישות הלקוח. הגיע איש שעשה סדר בבלאגן ועל זה כבודו במקומו מונח. בחברה מתפרקת כמו קומברס טוב שהוא מחליט/הוחלט עבורו להמשיך לדרכים אחרות. ישר כוח מוטי!

  2. ברוך שפטרנו

    פוטר על רקע ביצועים כושלים שלו ושל ה IT. חילוקי דעות זה מכבסת מילים לרקע לפיטוריו. ה IT בניהולו היה כושל וחלש, לא הצליח להרים אפליקציות ותשתיות ובקושי עמד בלוחות זמנים. מתי הוא היה מנמ״ר באמדוקס?? בקושי מנהל תשתיות.

אירועים קרובים