תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » ביזנס סולושנס יישמה מערך KM ב-AeroScout

ביזנס סולושנס יישמה מערך KM ב-AeroScout

המערכת של טליסמה מספקת כלים לשירות עצמי ואיתור פתרונות לבעיות על ידי הלקוחות באמצעות פורטל מקוון ב-Web ● כמו כן, ממשקה ביזנס סלושונס את מערכת ניהול הידע באופן מלא עם מערכת ה-CRM של SalseForce הקיימת בחברה ● היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כחמישה שבועות, לא נמסר לפרסום, אך הוא מוערך על ידי גורמים בתעשייה בכ-200 אלף שקלים

מאת 3 בנובמבר 2008, 16:22 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

ביזנס סולושנס, ספקית של פתרונות ושירותים בתחום ניהול הידע, הטמיעה מערכת ניהול ידע של טליסמה ב-AeroScout, העוסקת בפיתוח ואספקה של מערכות פתרונות לאיתור וניטור נכסים במגזר הבריאות, התעשייה, הלוגיסטיקה ועוד. המערכת של טליסמה מספקת כלים לשירות עצמי ואיתור פתרונות לבעיות על ידי הלקוחות באמצעות פורטל מקוון ב-Web, ומהחברה נמסר, כי היא מאפשרת חסכון צפוי של כ-30% בקריאות הנכנסות למרכז התמיכה של החברה. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כחמישה שבועות, לא נמסר לפרסום, אך הוא מוערך על ידי גורמים בתעשייה בכ-200 אלף שקלים.

כמו כן, ממשקה ביזנס סולושנס את מערכת ניהול הידע באופן מלא עם מערכת ה-CRM של SalseForce הקיימת בחברה והמאפשרת – הן ללקוחות והן לעובדים, לשלב תהליכי ידע בתהליכי השירות והתמיכה. מהחברה נמסר, כי AeroScout עושה שימוש במגוון היכולות שהכלי מציע, כגון  קבלת פידבקים על כל פתרון, שימוש ביותר מפורטל אחד (פנימי וחיצוני), דו"חות סטטיסטיים ועוד בנוסף, מאפשרת המערכת של טליסמה פתרונות אי מייל וצ'אט אינטגרטיביים לבסיס ניהול הידע.

מהחברה נמסר עוד, כי היכולות הניהוליות הייחודיות של הכלי המאפשרות תוך זמן קצר להעלות את התכנים השונים למערכת, לטייב אותם ולהפיץ אותם בפורטל הלקוחות והשותפים וזאת באמצעות ממשק הפעלה פשוט.

ביזנס סולושנס יישמה מערך KM ב-AeroScout Reviewed by on . ביזנס סולושנס, ספקית של פתרונות ושירותים בתחום ניהול הידע, הטמיעה מערכת ניהול ידע של טליסמה ב-AeroScout, העוסקת בפיתוח ואספקה של מערכות פתרונות לאיתור וניטור נכ ביזנס סולושנס, ספקית של פתרונות ושירותים בתחום ניהול הידע, הטמיעה מערכת ניהול ידע של טליסמה ב-AeroScout, העוסקת בפיתוח ואספקה של מערכות פתרונות לאיתור וניטור נכ Rating:

הגיבו