דרור פרל – מנהל פעילות קינדריל ישראל

פרל, ששימש במהלך שני עשורים בתפקידים שונים ביבמ, מונה לתפקיד מנהל הפעילות בישראל של קינדריל, המוקמת בימים אלה על בסיס הפרדת שירותי המחשוב המנוהלים של יבמ מחברת הענק

דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל.

דרור פרל, עד לא מכבר איש יבמ (IBM) ישראל, מונה לתפקיד מנהל פעילות קינדריל (Kyndryl) ישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים.

פרל עבד בענק הכחול יותר משני עשורים. בעקבות מינויו של דניאל מלכה למנכ"ל יבמ ישראל, מונה פרל ב-2017 לתפקיד מנהל חטיבת GTS – שירותים טכנולוגיים גלובליים – בסניף הישראלי של הענק הכחול.

בתפקידו הקודם שימש פרל מנהל חטיבת פתרונות הענן והחדשנות ביבמ ישראל. פרל שימש בעבר במגוון תפקידים בחברה, בהם מנהל התפעול של הסניף הישראלי, מנהל מכירות באירופה, מנהל פיתוח עסקי בתחום התוכנה בחברה, מנהל תחום מכירות ה-AS/400 בישראל, ומנהל GTU, היחידה הטכנולוגית הגלובלית בחברה. במסגרת תפקידיו, הוביל פרל את תוכנית ההאצה של יבמ, IBM Alpha Zone – בה התמקדו החברות הנבחרות בהאצת פיתוח המוצר, עד להבאתו לרמת "Enterprise Grade" ובמקביל – ביצירת תשתית ליחסים עסקיים ארוכי טווח עם הענק הכחול ועם לקוחותיה בעולם. עוד הוביל פרל את חממת הבריאות הראשונה של החברה, MindUp. פרל הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מ-OUBS-UK London.

קינדריל היא חברת האינטגרציה המוקמת בימים אלה על בסיס הפרדת שירותי המחשוב המנוהלים של יבמ מחברת הענק. ההפרדה בין החברות תסתיים עד סוף השנה. למנכ"ל החברה מונה בתחילת השנה מרטין שרוטר, לשעבר סגן נשיא יבמ לשווקים גלובליים, ולנשיאה – אלי קינן, שהיה מנכ"ל יבמ אמריקה הצפונית ויו"ר הענק הכחול ביפן.

קינדריל הוא הלחם של שתי מילים מרכזיות בזהות החברה החדשה ובייעודה: Kyn נגזר מהמילה קירבה (kinship), ומתייחס להכרה שמערכות יחסים עם אנשים – עובדים, לקוחות ושותפים – עומדות במרכז האסטרטגיה של החברה, ושיש לבנות ולטפח מערכות יחסים ארוכות טווח. Dryl מקורו במילה ענף צעיר (tendril), ומרמז על צמיחה והתחדשות.

קינדריל, כך לפי גרטנר, צפויה להיות חברת האינטגרציה הגדולה בעולם, והיקף פעילותה וגודלה יהיה כפול מהבאה אחריה בדירוג. יש לה כ-4,600 לקוחות ארגוניים, לרבות כאלה המפעילים את סביבות המחשוב המורכבות בעולם. לקינדריל העולמית תהיה נוכחות של 90 אלף עובדים ב-115 מדינות. מומחי החטיבה בארץ ובעולם מתמחים ביישום פרויקטים מורכבים של תשתיות מחשוב, מעבר לענן, אחסון נתונים, תקשורת, אבטחת מידע, חדשנות טכנולוגית ותחומים ייחודיים נוספים.

בחצי השנה האחרונה עסקו פרל ואנשיו בבניית הצוות המקצועי של החברה ובהרחבת ההכשרות וההתמחויות שלו. ברמה העולמית, כמו גם המקומית, הם ערכו שורה של שיתופי פעולה עם כלל ספקיות ה-IT המובילות בעולם, דוגמת אורקל (Oracle) וסאפ (SAP), ועם ספקיות הענן המובילות בעולם – אמזון ווב סרביסז (AWS)  וגוגל קלאוד.

לקינדריל ישראל יש מאות לקוחות מכלל המגזרים – פיננסים, קמעונאות, היי-טק, ממשלה וביטחון. הסניף הישראלי של החברה בהקמה נמצא בעיצומו של מהלך קליטה מסיבי, ויגדיל את מצבת כוח האדם שלו, המונה מאות עובדים – בעשרות אחוזים ב-2022. זרוע הפיתוח של קינדריל מוקמת בימים אלה, כנגזרת של חלק מהמו"פ שהיה ביבמ. לישראל יהיה מרכז מו"פ של קינדריל, לצד מרכזי המו"פ בארה"ב ובהודו.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של פרל לפרסום.

ביום ב', ה-13 בספטמבר, בשעה 09:30, ייערך אירוע ההשקה המקוון של קינדריל בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים