RSA וצ'ק פוינט השיקו שיתוף פעולה טכנולוגי להגנה מפני תקיפות מקוונות

במסגרת ההסכם שחתמו החברות, יקבלו צרכנים ברחבי העולם הגנה משופרת בזמן אמת כנגד סוסים טרויאנים, תרמיות פישינג ותקיפות מקוונות אחרות ● כריסטופר יאנג, סגן נשיא בכיר לנושאי טכנולוגיה, מוצרים ושיווק ב-RSA: "הקשר שלנו עם צ'ק פוינט הוא דוגמה נוספת לכך ששיתוף פעולה יצירתי בין חברות מובילות בתעשיה, יכול להרחיב את היכולות המשותפות"

RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, חתמה על הסכם טכנולוגי עם צ'ק פוינט (Check Point), במסגרתו מתכוונות שתי החברות לספק לצרכנים ברחבי העולם הגנה משופרת בזמן אמת כנגד סוסים טרויאנים, תרמיות פישינג ותקיפות מקוונות אחרות.

RSA תשלח עדכוני מודיעין מקוונים בזמן אמת אודות איומים אל הפתרונות של צ'ק פוינט. יכולת חדשה זו משולבת בפונקציות האנטי-פישינג, הזמינות בכל מוצרי הצריכה המיוחדים של ZoneAlarm, לרבות ה- ZoneAlarm Internet Security Suite וה- ZoneAlarm Extreme Securit. יכולות אלו מספקות לצרכנים בכל רחבי העולם הגנה משופרת ופרו-אקטיבית כנגד תקיפות ברשת.

מינוף של מידע אודות איומים חיצוניים המגיע מ-RSA, יאפשר לצ'ק פוינט לחזק את יכולות ההגנה והניתוח שלה. פתרון RSA FraudAction הוא שירות הפועל מסביב לשעון, ומתוכנן לאתר ולחסום תקיפות טרויאניות, pharming, ופישינג, המתבצעות על-ידי נוכלים ברשת. עד היום הספיק השירות לחסום יותר מ-300 אלף אתרי רשת לא חוקיים ב-140 מדינות.

כריסטופר יאנג, סגן נשיא בכיר לנושאי טכנולוגיה, מוצרים ושיווק ב-RSA: "הקשר שלנו עם צ'ק פוינט  הוא דוגמה נוספת לכך ששיתוף פעולה יצירתי בין חברות מובילות בתעשיה, יכול להרחיב את היכולות המשותפות שלנו במטרה להגן על צרכנים כנגד האיומים המקוונים ההולכים ומתפתחים. שיתוף הפעולה מגדיל את הערך עבור המשתמשים שלנו, הודות לשילוב יכולות האיתור והחסימה בזמן אמת בהיקף נרחב יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים