עדן בר טל, משרד התקשורת: "בישראל תוקם רשת מהירה ברוחב פס של המזרח הרחוק"

"בטח שמתם לב לכך שבזק והוט יצאו במסעות פרסום מושקעים לגבי התשתיות המהירות שלהן, אבל אחרי שהתעשתתי ובדקתי את הנתונים, הבנתי שבמקרה הטוב התשתיות הקיימות הן בינוניות", אמר מנכ"ל משרד התקשורת ● בר טל אף חזר על התחייבות המשרד לאפשר לחברת החשמל לפרוס רשת מהירה משלה

"על מנת לייצר תחרות מקצועית בשוק התקשורת בישראל, משרד התקשורת החליט לעשות צעד נועז, צעד שאני מניח שלא יעבור ללא ביקורת. אנחנו נאפשר לחברת החשמל לפרוס רשת מהירה אמיתית במדינת ישראל, והניסוי כבר החל", כך אמר מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, בכנס זיהוי דיבור שהתקיים היום (ג') במכללת אפקה להנדסה.

בר טל הוסיף, הדבר החשוב ביותר הוא לפתח תשתיות מתקדמות: "איכות התשתית הקיימת היא במקרה הטוב בינונית. חברות התקשורת לא אוהבות להשקיע בכך, אבל תפקידו של הרגולטור הוא לעודד פיתוח תשתיות מתקדמות".

"בטח שמתם לב לכך שבזק והוט (HOT) יצאו במסעות פרסום מושקעים לגבי התשתיות המהירות שלהם – כל כך מושקעים שהם כמעט שכנעו גם אותי. אבל אחרי שהתעשתתי ובדקתי את הנתונים, הבנתי שבמקרה הטוב התשתיות הקיימות הן בינוניות". בר טל סיכם ואמר, כי "בישראל תוקם בתוך מספר שנים רשת מהירה אמיתית – כזו שרוחב הפס שלה יזכיר את המזרח הרחוק, ולא את המזרח הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים