אדיר רון מונה למנהל חדשנות ופיתוח ענן במיקרוסופט למזה"ת ואפריקה

רון, עד כה מנהל פעילות הקוד הפתוח של מיקרוסופט, יצטרף למטה הנהלת החברה במזרח התיכון ואפריקה, וינהל את החדשנות ופיתוח יישומי הענן ב-67 מדינות ● המינוי בא לאחר כארבע שנים שבהן קידם את תחום הקוד הפתוח בחברת הענק בארץ ובחו"ל

אדיר רון, מנהל חדשנות ופיתוח ענן במיקרוסופט לאזור MEA. צילום: יח"צ

אדיר רון, עד כה מנהל פעילות הקוד הפתוח של מיקרוסופט במזרח התיכון ובאפריקה, קודם באחרונה לתפקיד המנהל האזורי של תחום החדשנות ופיתוח יישומי הענן (Cloud Application & Innovation Lead) באזור זה, וישמש חלק ממטה ההנהלה העולמית של החברה.

במסגרת התפקיד החדש, רון יוביל את הפעילות סביב פתרונות הפיתוח ליישומי ענן מבית מיקרוסופט – Azure וגיטהאב – כמו גם את אסטרטגיית החדשנות של החברה ב-67 מדינות ברחבי המזרח התיכון, אפריקה וחלקים מאסיה.

רון התחיל את דרכו בעולמות הטכנולוגיה בשירות צבאי ביחידת המודיעין 8200, בין השאר כמפתח וראש צוות לפרויקטי חדשנות רבים במסגרת המערכות הצבאיות. ב-2014 הוא הצטרף למיקרוסופט ישראל, וכיהן במגוון תפקידים טכנולוגיים וניהוליים סביב שירותי הענן של החברה. לפני כארבע שנים הוא נבחר להקים ולנהל את פעילות הקוד הפתוח של מיקרוסופט בארץ, ובהמשך קודם למטה מיקרוסופט העולמי וניהל את התחום במזרח התיכון ובאפריקה.

ב-2019 הוא נבחר לייצג את קטגוריית ההיי-טק התאגידי במסגרת המנהיגות הצעירה של ועידת ישראל לעסקים (פרויקט 40 מתחת ל-40), ואף נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בישראל מטעם ארגון הדיגיטל הישראלי. כמו כן, עד לא מכבר הוא שימש כמנהל ארגון הלהט"בים של מיקרוסופט באזור EMEA.

רון אמר לאנשים ומחשבים כי "ההשקעות העצומות שלנו בעולמות הפיתוח עם Visual Studio, ענן ה-Azure ורכישת גיטהאב, מאפשרים למיקרוסופט להציע מרחב פתרונות מקיף לארגונים, סטארט-אפים ומפתחים בתחומי יישומי הענן והחדשנות. טכנולוגיות כמו Cloud Native ו-Serverless מהוות מהפכה של ממש באסטרטגיית הפיתוח של יישומי הענן המודרניים והופכות במהירות לבסיס של פרויקטי הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות בעולם. זו התרגשות גדולה וזכות עצומה לנהל את התחום במטה החברה הגלובלי של מיקרוסופט, ולהמשיך להוביל את מהפכת החדשנות של החברה וגיטהאב ב-67 מדינות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עומר

    אחד התותחים הכי גדולים במיקרוסופט, יצא לנו לעבוד יחד לפני כשנתיים וכבר אז אמרתי לו שהוא יגיע רחוק! כיף ענק לראות אותו מתקדם גם ברמה הגלובלית. שיהיה בהצלחה

אירועים קרובים