מוהנא פארס מונה כמ"מ ראש מינהל החינוך הטכנולוגי במשרד החינוך

פארס יהיה ראש המינהל בנוסף לתפקידו כאחראי על התוכניות הלאומיות - במקומו של ד"ר עופר רימון, שהודיע על פרישה באוקטובר האחרון

משרד החינוך

מוהנא פארס, מנהל התוכניות הלאומיות במשרד החינוך, ינהל בנוסף את מינהל החינוך הטכנולוגי והתקשוב – במקומו של ד"ר עופר רימון, שבאוקטובר האחרון הודיע שהוא עוזב את תפקידו. הוא יכהו כממלא מקום, עד לתוצאות מכרזים לתפקידים אלה, שטרם פורסמו.

במשרד החינוך אישרו את הידיעה.

פארס, בן העדה הדרוזית, נחשב לאחד המנהלים המוערכים ביותר במשרד החינוך. הוא הוביל שורה של פרויקטים במסגרת תפקידו כמנהל התוכניות הלאומיות, בהם התוכנית לקידום לימודי המתמטיקה בחמש יחידות, שקודמה בתקופתו של נפתלי בנט כשר החינוך. פארס הוא בוגר תוכניות מעוז ומנדל, והוא מעוטר בפרסים רבים. הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ובסטטיסטיקה ותואר שני בניהול מערכות חינוך – שניהם מטעם אוניברסיטת חיפה. פארס החל את דרכו בהוראה בתחומי המתמטיקה ומדעי המחשב, ובהמשך התקדם לניהול בתי ספר ולתפקיד פיקוח.

ד"ר רימון מונה לתפקיד המנמ"ר בספטמבר 2013 במקומה של המנמ"רית הקודמת, סופיה מינץ, שפרשה לגמלאות. בין השנים 2009 ל-2013 הוא היה ראש מינהל מדע וטכנולוגיה במשרד – תפקיד שבו המשיך לכהן גם לאחר מינויו כמנמ"ר, עד לפרישתו. זאת, לאחר שמינהל זה אוחד עם מינהל התקשוב. הוא כיהן תחת חמישה שרים: גדעון סער, שי פירון, נפתלי בנט, רפי פרץ ויואב גלנט. במהלך תקופת כהונתו ביצע משרד החינוך שלל פרויקטים, בהם תקשוב בתי הספר ופיתוח מערכי למידה מרחוק. בפברואר אשתקד, בטרם הקורונה, הוא זכה באות הוקרה בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים