חילופי דורות בסינאל: ארז בוגנים מונה למנכ"ל – במקום אביו

ארז בוגנים, ששימש כמשנה למנכ"ל בשלוש השנים האחרונות, יחליף את אביו, גבי - מייסד החברה לפני כשלושה עשורים ומי שעמד מאז בראשה ● האב ישמש כמנהל העסקים הראשי של סינאל ויוסיף ללוות את ההנהלה בעת הצורך

ארז בוגנים, המנכ"ל החדש של סינאל. צילום: אייל טואג

סינאל מלל פייוויי מתחדשת החל מהיום (ה') במנכ"ל, הוא אמנם חדש בתפקידו אבל ותיק למדי בחברה: ארז בוגנים מונה לתפקיד במקום אביו, גבי בוגנים – המייסד ובעל השליטה בה, שכיהן בתפקיד במשך כ-30 שנים. הוא יכהן מעתה כמנהל העסקים הראשי של סינאל.

עו"ד ארז בוגנים, בעל תואר במשפטים, החל את דרכו בסינאל לפני תשע שנים כסמנכ"ל שיווק ומנהל פיתוח עסקי, ובשלוש השנים האחרונות הוא כיהן בנוסף כמשנה למנכ"ל. לפני הצטרפותו לחברה הוא ליווה אותה כיועץ משפטי חיצוני.

גבי בוגנים, המנכ"ל היוצא של סינאל. צילום: יח"צ

גבי בוגנים, המנכ"ל היוצא של סינאל. צילום: יח"צ

גבי בוגנים ציין כי "לאחר שלושה עשורים בתפקידי כמנכ"ל החברה, תוך תכנון הדרגתי מסודר של העברת הניהול, אני מעביר את השרביט לבני, ארז. אני סמוך ובטוח בהצלחתו העתידית כמנכ"ל החברה, לאור תהליך ההכשרה המקיף שעבר וכן ניסיונו העשיר בתחומי פעילותה, כמו גם מכוח עבודתו בה בתשע השנים האחרונות, שבהן הוא תרם להצלחתה ולהתפתחותה העסקית".

ארז בוגנים אמר כי "לאחר תקופת הכשרה ארוכה ותהליך הדרגתי, אני מרגיש בטוח בכניסתי לתפקיד החדש כמנכ"ל החברה, וגאה להצעיד אותה קדימה, לצד ההנהלה והעובדים, תוך המשך יישום התוכנית האסטרטגית שהותוותה. גבי, אבי, ימשיך ללוות את החברה כמנהל העסקים הראשי ויוסיף להוביל את פעילות הנדל"ן שלה, וכן ימשיך להיות בעת הצורך לצדי ולצד ההנהלה".

אפליקציה למעקב אחר מבודדי קורונה – במקום איכוני השב"כ

סינאל מלל פייוויי מספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון בהיבטי שכר העובד, ניהול זמן ונוכחות, סליקת כספי פנסיה בעבור המעביד לטובת העובד, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים. כמו כן, מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והשכר, שמסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות. החברה פועלת בכ-20 מדינות – באמצעות החברות הבת Synel UK בלונדון ו-Synel Americas בפניקס, אריזונה. בנוסף, יש לסינאל סוכנים ושותפים עסקיים המייצגים אותה בדרום אמריקה, אסיה, אירופה ואפריקה. בין הפרויקטים הבולטים שהיא ביצעה בשנים האחרונות בישראל היה החלפת שעוני הנוכחות במשרדי הממשלה.

באוגוסט האחרון הייתה לארז בוגנים הצעה מעניינת לממשלה: לעקוב אחרי מבודדי הקורונה בלי צורך בשימוש באיכוני השב"כ. זאת, באמצעות אפליקציה שפיתחה החברה, שלדברי בוגנים "לא פוגעת בפרטיות ולא מייצרת תחושת האח הגדול". אלא שהמדינה ממשיכה להשתמש באיכוני השב"כ. השבוע הגביל בג"ץ מאוד את המקרים שבהם היא יכולה להשתמש באיכונים אלה – בעיקר לחולי קורונה שלא משתפים פעולה עם החקירה האפידמיולוגית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים