סטרטסיס מגייסת 200 מיליון דולר בהנפקת מניות

החברה הישראלית תמחרה הנפקה לציבור של קרוב לשבעה מיליון מניות, במחיר של 29 דולר לכל אחת מהן ● ג'יי.פי מורגן וסטיפל משמשים כחתמים ראשיים משותפים בהנפקה ומורגן סטנלי – כחתם פסיבי

ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס. צילום: יח"צ

חברת הדפסת התלת ממד הישראלית סטרטסיס הודיעה היום (ד') כי היא מצויה בעיצומו של סבב שבמסגרתו היא מגייסת סכום של 200 מיליון דולר בהנפקת מניות. סטרטסיס תמחרה הנפקה לציבור של 6,896,552 מניות רגילות שלה, במחיר של 29 דולר לכל אחת. החברה אף הציעה לחתמים אופציה למשך 30 יום לרכישת מניות רגילות נוספות, עד 1,034,482 במספר.

ג'יי.פי. מורגן וסטיפל משמשים כחתמים ראשיים משותפים בהנפקה ומורגן סטנלי – כחתם פסיבי.

תוצאות כספיות חיוביות

ההחלטה לצאת להנפקה באה על רקע התוצאות הטובות שהשיגה סטרטסיס ב-2020, למרות משבר הקורונה. התוצאות היו מעל לתחזיות המוקדמות – הן של החברה והן של האנליסטים. כך, הכנסותיה עמדו אשתקד על 520.8 מיליון דולר וברבעון האחרון שלה – על 142.4 מיליון. מדובר ביותר משבעה מיליון דולר מעל התחזיות בשוק, שהעריכו כי הן יעמדו על 135 מיליון. סטרטסיס עקפה את התחזיות גם ברווח הנקי למניה Non-GAAP, שעמד על 1.3 סנט, בשעה שבשוק ציפו שהיא תציג הפסד של שלושה סנט. הרווח הנקי הכללי שלה לפי GAAP הגיע ברבעון ל-10.7 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 2.9 מיליון ברבעון האחרון של 2019. החברה קנתה במהלך השנה שעברה את הסטארט-אפ האמריקני אוריג'ין בכ-100 מיליון דולר והשלימה את הרכישה של RPS הבריטית.

בימים אלה מסתיימת השנה הראשונה של כהונתו של ד"ר יואב זייף כמנכ"ל סטרטסיס. בין הצעדים שהוא יישם עם כניסתו לתפקיד היו מיקוד רב יותר בהדפסות בתלת ממד בפולימרים, לצד כניסה משמעותית לעולם הייצור. סטרטסיס מתמקדת ביישומים מוגדרים המאפשרים חדשנות וכן בהתנהלות מהירה וגמישה יותר, המכוונת להצגה מהירה של טכנולוגיות חדשניות לשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים