"עתיד הכנסים הוא היברידי"

"אני מחבקת את הקורונה באהבה", אמרה נטלי גבאי, סמנכ''לית השיווק, הכנסים והאירועים של אנשים ומחשבים, בכנס השיווק ב-IT של הקבוצה ● היא פירטה את הכנסים המוצלחים ורבי המשתתפים שהחברה ערכה השנה - למרות הקורונה

נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, הכנסים והאירועים של אנשים ומחשבים. צילום: אנשים ומחשבים

"2020 הייתה שנה מאתגרת מכל בחינה שהיא, וכך גם חייהם של מנהלי ומנהלות השיווק בארגונים. למרות ההגבלות, הם נדרשו לתקשר עם הלקוחות בדיגיטל, להמשיך לסייע למכירות, להגדיל את הנאמנות שלהם ולהמשיך לעשות עסקים. חלק מזה נעשה באמצעות הכנסים. עתיד הכנסים הוא היברידי – ומצב חדש זה הוא פה, והוא פה על מנת להישאר", כך אמרה נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, הכנסים והאירועים של אנשים ומחשבים.

גבאי פתחה את קפהin, כנס השיווק ב-IT, שנערך היום (א'), בהפקת אנשים ומחשבים. במסגרת הכנס חולקו אותות הערכה למנהלות ולמנהלי שיווק בענף על פעילותם בשנה החולפת.

בדבריה סיפקה גבאי כמה נתונים מספריים: "אנשים ומחשבים קיימים זה ארבעה עשורים, בייסודם ובניהולם של דליה אסיא-פלד ופלי הנמר. אני עובדת בקבוצה זה 28 שנים. בסופו של דבר, הכול סובב סביב אנשים. עד היום היו לנו כבר שלושה סגרים. מי חשב בכלל שימים כאלה יגיעו…? עם הסגר הראשון, האור כבה בבת אחת. בתוך שעות התעשתנו והחלטנו שאנחנו ממשיכים להפיק כנסים כהלכתם, רק באופן וירטואלי: מוותרים על הקרואסון ועל החיבוק הפיזי. כך הפקנו את הכנס השנתי של יבמ, שזכה להצלחה, ואז הבנו את חשיבות הקלישאה 'אם אינך יכול לנצח אותם – הצטרף אליהם'. משם המשכנו: במהלך השנה החולפת ערכנו 106 כנסים וירטואליים – מקצועיים, מגוונים ומניבים לידים. 100 אלף איש נרשמו, השתתפו וקראו עליהם, וזו עדות לכמה מהר העולם מסתגל למצב החדש. הכנסים כללו 423 הרצאות במגוון נושאים".

כנס קפהin של אנשים ומחשבים, היום (א'). צילום: יח"צ

כנס קפהin של אנשים ומחשבים, היום (א'). צילום: יח"צ

בממד האישי, אמרה, "אני אם לשלושה בנים, הם הכוח האמיתי שמניע את חיי. ב-2020 נולד לי נכד, יאן הפנאן הקטן".

חזרה מופלאה אחרי פציעה קשה בתאונת דרכים

גבאי ציינה כי "ביולי האחרון נסעתי עם בן זוגי דניאל לחופשה באילת. בדרכנו חזרה עברנו תאונה חזיתית בכביש הערבה, שממנה הוטסנו במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשאני פצועה קשה. עברתי שישה ניתוחי בטן, ניתוח גב, הותקנו בגופי ברגים, היו לי 10 צלעות שבורות, והייתי מורדמת ומונשמת במשך שלושה ימים. הרופא היה בטוח שעברתי אירוע מוחי ושלא אחזור לתפקד. הייתי חודש בבית החולים".

"אני מחבקת את הקורונה באהבה", ציינה גבאי, "ולומדת שהחיים חזקים מכל מכשול. חברתי קורונה לימדה אותי להעריך את החיים, לנשום מלוא הריאות אוויר, גם אם זה כואב בגלל 10 צלעות שבורות. מיטב הקלישאות הופיעו השנה, האחת אחרי רעותה: לראות את מחצית הכוס המלאה, להפיק לימונדה מלימון, השמיים הם לא הגבול וקשה יש רק בלחם. הקלישאות חיות – לפנינו ואחרינו. העולם החדש התגלה במלוא עוצמתו, החברות עם הקורונה הוציאה מאיתנו את המיטב".

"השנה אני רוצה להיות האישה בבוץ, כי שם הכול טוב: אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות גני חלומות סטריליים שהיא מקימה. הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחי. בשנה שעברה גייסנו 1.5 מיליון שקלים למטרה הקדושה הזו, והשנה היעד עומד על שני מיליון שקלים, שמתוכם כבר גייסנו 1.6 מיליון. התגייסנו למטרה נעלה ואני מאחלת לכולם שתמיד יהיו בצד הנותן. תודה לך קורונה, חברתי היקרה, הספקת לי ודי – ועכשיו יאללה וביי", סיכמה גבאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים