VMware אישרה כי פיטרה החודש עובדים ברחבי העולם

לפי דיווח של אתר CRN, שהחברה אישרה, במהלך ינואר פיטרה ענקית הווירטואליזציה פחות מאחוז אחד מכלל עובדיה, וזאת בעקבות מספר רכישות שביצעה ● במקביל היא גם מגייסת בקצב

מפטרת. VMware

VMware פיטרה במהלך ינואר מספר עובדים לא מוגדר, בעקבות סדרת רכישות שביצעה, כך דיווח אתר CRN ואישרה החברה.

"אנו יכולים לאשר שחלו מספר מצומצם של שינויים בכוח העבודה שלנו החודש", אמר דובר VMware בהצהרה. "זהו חלק מאיזון מחדש שגרתי של כוח האדם, שמבטיח שהמשאבים ברחבי העסקים והגיאוגרפיות הגלובליות של VMware מותאמים ליעדים האסטרטגיים ולצרכי הלקוח", הוסיף הדובר והבהיר. "אין זה דבר נדיר בתעשיית הטכנולוגיה המשתנה במהירות", המשיך דובר VMware, בכוונה להסביר את המהלך.

החברה הבטיחה כי תבחן כיצד לפרוס מחדש את העובדים המושפעים, אבל במקביל היא גם מגייסת. בדף הקריירה שלה יש כיום יותר מ-1,250 משרות פתוחות. החברה מסרה כי נפח המשרות החדשות המוצעות "משמעותי יותר ממספר התפקידים שהושפעו החודש". ענקית הווירטואליזציה מעסיקה בסך הכל 24,000 עובדים ברחבי העולם.

עדיין לא ידועה השפעת הפיטורים בחברה על ישראל, אולם לפי הערכות, נראה שבסופו של דבר הם לא ישפיעו על עובדי החברה המקומיים.

זיין רואו, המנכ"ל (הזמני) הנכנס של VMware. צילום: יח"צ

זיין רואו, המנכ"ל (הזמני) הנכנס של VMware. צילום: יח"צ

רכישות רבות וטלטלה בצמרת

כזכור, VMware אכן רכשה חברות רבות בשנים האחרונות, ואפילו בשנת הקורונה האחרונה, כשצירפה אליה חברות כמו לאסטליין (Lastline), המספקת מחקרים על נוזקות וכלים מבוססי בינה מלאכותית למעקב ולתגובה אחר איומים מתוחכמים ברשת, ביוני. עוד קודם לכן, במאי, ערכה VMware את הרכישה החמישית שלה בארץ, כשרכשה את אוקטרין (Octarine) הישראלית ב-20-30 מיליון דולרים. אוקטרין פיתחה פלטפורמת אבטחה לאפליקציות מבוססות קוברנטיס, ובכך היא מסייעת לפישוט סביבות DevSecOps ומאפשרת לאבטח סביבות ענן.

ב-VMware חוו באחרונה טלטלות בדרג הניהולי. באמצע החודש נודע כי פט גלסינגר, כיום מנכ"ל החברה, עוזב אותה בקרוב, וחוזר אל הזירה הביתית שלו באינטל (Intel), שם יתפוס את מקומו של המנכ"ל הנוכחי, בוב סוואן, שיפרוש מתפקידו בפברואר, לאחר יותר משנתיים. 

VMware בחרה בסמנכ"ל הכספים שלה, זיין רואו, לאייש את תפקיד המנכ"ל באופן זמני, בזמן שהיא מחפשת מנכ"ל קבוע חדש.

גלסינגר ניהל את VMware ב-8.5 השנים האחרונות, ומותיר אותה במצב בעייתי משהו, עם פרישה שנייה בתוך כחודש של בכיר מאוד בחברה.

בחודש שעבר, רג'יב רמסוואמי, שהיה בכיר ב-VMware, מונה למנכ"ל ונשיא נוטניקס (Nutanix). בארבע השנים האחרונות הוא שימש כמנהל תפעול ראשי בשורות ענקית הווירטואליזציה, והיה אחראי על מוצרי ושירותי הענן בחברה, כמו גם על כמה מהרכישות הבולטות שהיא ביצעה. בשל כך, VMware תבעה אותו על הפרת אמונים ופגיעה בתנאי החוזה מולה.

יצוין כי השבוע VMware גם הפסידה בתביעת הפרת פטנטים בסך 236 מיליון דולר, שהגישה נגד חברת תשתיות הענן Densify בגין טכנולוגיית וירטואליזציה, ואולם החברה הודיעה כי היא מתכננת להילחם בפסיקה זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים