VMware רוכשת חברה למעקב ולתגובה לאיומים מתוחכמים ברשת

עם רכישת לאסטליין, ענקית הווירטואליזציה מעמיקה את אחיזתה בעולם האבטחה ● עם עובדי הנרכשת נמנים חוקרי אבטחת מידע אקדמאים, שפרסמו כמה מאמרים בולטים וקיבלו קרדיט כמי שקידמו את מחקר האיומים הגלובלי

VMware - רכישה נוספת. צילום: BigStock

VMware רוכשת את לאסטליין (Lastline), המספקת מחקרים על נוזקות וכלים מבוססי בינה מלאכותית למעקב ולתגובה אחר איומים מתוחכמים ברשת. ענקית הווירטואליזציה מסרה, כי הרכישה תחזק את היכולות של יחידת ניתוח האיומים של קרבון בלאק ( (Carbon Black)  – שאותה רכשה בעבר – בעזרת מחקר, המתמקד ברשת ובניתוח ההתנהגות בה. העסקה אושרה על ידי הנהלות הרוכשת והנרכשת ומותנית באישור רגולטורי, וצפויה להסתיים עד סוף יולי השנה. היקפה הכספי לא נמסר.

הנרכשת, היושבת בסן מתיאו, קליפורניה, הוקמה ב-2011, היא מעסיקה 156 עובדים וגייסה 52.2 מיליון דולר בשישה סבבי גיוס. עם עובדי החברה נמנים 15 חוקרי אבטחת מידע אקדמאים, שפרסמו כמה מהמאמרים הבולטים ביותר במחקר אבטחת המידע העולמי וקיבלו קרדיט כמי שקידמו את מחקר האיומים הגלובלי. חוקרי הנרכשת בוחנים את המבנה של הנוזקה, וכך מפיקים הבנה טובה יותר של הצורה שבה היא פועלת, מה שמאפשר לצוות של לאסטליין לגלות ולחסום משפחות נוזקה רבות.

"הרכישה תאפשר לנו להציע יכולות נוספות ללקוחותינו ולהביא לשוק פתרונות אבטחה מקיפים לדטה סנטר, לארגון, למשתמשים מרחוק ולמכשירים הניידים שלהם", אמר ג'ון דיליולו, מנכ"ל לאסטליין, "הרכישה תביא להיצע רחב יותר של כלים משולבים עבור רישות ואבטחה ותשלים את היצע הפתרונות של VMware לענן, לדטה סנטר, למשתמשי הקצה ולהגנה על עומסי עבודה".

טום גיליס, סגן נשיא בכיר ביחידה לאבטחה ורשתות, VMware, אמר, כי מיזוג הנרכשת עם קרבון בלאק "יעזור לקדם הבנה מקיפה לא רק של האיומים – אלא גם של המניעים והשיטות העומדים מאחורי האיום". לדבריו, "המערכת של לאסטליין חושפת נוזקות בהיקף כפול מאשר מערכות אחרות. היא מטפלת ביותר מחמישה מיליון דוגמאות ביום, והטכנולוגיה שלה מגינה על יותר מ-20 מיליון משתמשים בקרב אלפי ארגונים ברחבי העולם, כולל חמישה מעשרה המוסדות הפיננסיים הגדולים ביותר". הוא הוסיף, כי ארכיטקטורת NSX שלה תאפשר לבצע אנליטיקות ברשת בהיקף גבוה בקרב עשרות אלפי מקרים ומבלי לפגוע בתעבורת הרשת.

באוגוסט 2019 רכשה ענקית הווירטואליזציה את קארבון בלאק, שפועלת בעולם אבטחת הענן, תמורת 2.1 מיליארד דולרים. היא עסקה בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות אבטחה לנקודות קצה לארגונים. הפתרונות שלה מאפשרים לארגונים לחזות, למנוע, לזהות ולהגיב למתקפות סייבר. המערכת שלה מבוססת על טכנולוגיית Streaming Prevention. היא מציעה איתור, מניעה ותגובה לאירועי סייבר מהדור החדש – כופרות, נוזקות ומתקפות שאינן באות עם נוזקות, תוך תחקור מעמיק של האירוע. בעקבות הרכישה, הקימה VMware יחידת אבטחת מידע. המניע לרכישת קרבון בלאק, הסבירו אנליסטים, הוא לחזק את המענה לצורך באבטחת מידע על האפליקציות ולנתח את עומסי העבודה של האפליקציות – מהצד של השרת.

בחודש שעבר ערכה VMware את הרכישה החמישית שלה בארץ, כשרכשה את אוקטרין (Octarine) הישראלית ב-20-30 מיליון דולרים. הנרכשת פיתחה פלטפורמת אבטחה לאפליקציות מבוססות קוברנטיס. כך, היא מסייעת לפישוט סביבות DevSecOps ומאפשרת לאבטח סביבות ענן – משלב הפיתוח של היישומים ועד להרצה שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים