וואן טכנולוגיות תפתח למכון וולקני מערכת לניהול תהליכים – ההיקף: 1.5 מ' ש'

הפרויקט עתיד לצאת לדרך בימים אלו ולהימשך כשנה וחצי וימחשב את כל תהליכי העבודה בהיבטים התקציביים והלוגיסטיים של מכון וולקני ● "המכון יוכל ליישם חדשנות עסקית וטכנולוגית", אמר רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות ב-וואן

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות, וואן. צילום רפאל בן משה

חטיבת מערכות עסקיות של וואן טכנולוגיות (ONE Technologies) זכתה במכרז של מכון וולקני לפיתוח והסבת מערכות הליבה שלה.

הפרויקט, אשר צפוי לצאת לדרך בימים אלה, עתיד להימשך כשנה וחצי. ההיקף הכספי שלו עומד על 1.5 מיליון שקלים. הפרויקט יפותח בטכנולוגיות NET. של מיקרוסופט (Microsoft), וימחשב את כל תהליכי העבודה הקשורים לניהול ההיבטים התקציביים והלוגיסטיים של מכון וולקני בתחומי המחקר השונים – כגון ניהול תקציב, ניהול הסכמים, הקצאות סעיפים תקציביים ועוד. היקף פעילות המחקר השנתית של המכון עומד על כחצי מיליארד שקלים.

מכון וולקני. צילום: וויקיפדיה

מכון וולקני. צילום: וויקיפדיה

הפרויקט יכיל את כל שלבי מחזור החיים של פרויקט פיתוח: גיבוש ארכיטקטורה, אפיון, עיצוב, פיתוח המערכת והקמת בסיס הנתונים, פיתוח ממשקים, הסבת נתונים, הדרכה, הטמעה ותקופת אחריות. במסגרת הפרויקט יפותחו כמה ממשקים קריטיים למערכת IT שונות, כגון: מרכבה, מערכות השכר, מערכות חיוב ומערכות גבייה.

לדברי אורן הנר, מנהל אגף בכיר מערכות דיגיטליות ומידע במכון וולקני, "זהו פרויקט בעל חשיבות עליונה מבחינת המכון. במהלך הפרויקט נחליף מערכות IT ישנות בטכנולוגיות עדכניות. ננגיש את המידע הקיים במערכות אלו לצוותי המחקר, ונאפשר להם לנהל את תהליכי העבודה הכספיים והלוגיסטיים ביעילות. השלמת הפרויקט תוביל לפיתוח מגוון שירותים דיגיטליים נוספים, וכך נוכל ליישם חדשנות עסקית וטכנולוגית".

את צוות הפרויקט יוביל ראובן כהן, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת מערכות עסקיות של וואן. לדברי רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות בקבוצה, "השלמת הפרויקט תוביל לפיתוח מגוון שירותים דיגיטליים נוספים, אותם יוכל המכון להציע. כך המכון יוכל ליישם חדשנות עסקית וטכנולוגית. במשך השנים צברנו ניסיון וידע בפיתוח מערכות מותאמות אישית בטכנולוגיית מיקרוסופט. עם הצוות המיומן של מכון וולקני, נביא את הפרויקט להצלחה במועד המתוכנן, ולשביעות רצונם של אנשי המכון".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי

    אחרי זה מכון וולקני צועק בכנסת שמייבשים אותו מתקציבים .

    1. אתה דביל

      באמת ייבשו את מכון וולקני, ושדרג מערכות כדי שהם יוכלו לעבוד יותר טוב ויעיל זה ממש לא בזבוז

אירועים קרובים