עדי קפלן מונה לראש חטיבת הטכנולוגיות בבנק דיסקונט

קפלן, שמביא עמו ניסיון רב מבנק הפועלים, יהיה אחראי על כל תחום הטכנולוגיה והטרנספורמציה הדיגיטלית בדיסקונט ● הוא מחליף את יקי זנו, שהודיע כי הוא עוזב את הבנק

עדי קפלן, ראש חטיבת הטכנולוגיות בבנק דיסקונט.

דירקטוריון בנק דיסקונט אישר היום (יום ה') את מינויו של עדי קפלן לסמנכ"ל וראש חטיבת הטכנולוגיות של הבנק. הוא מחליף את יקי זנו, שבתחילת החודש פורסם שהוא עוזב את התפקיד.

קפלן בן ה-47 ינהל במסגרת תפקידו את כלל הפעילות הטכנולוגית של דיסקונט. הבנק עבר בשנים האחרונות טרנספורמציה דיגיטלית רחבה וביצע כמה פרויקטים, שעל חלקם הוא זכה בתחילת השנה בפרס מצטייני המחשוב בטקס IT Awards של אנשים ומחשבים. במסגרת אחד הפרויקטים, שנעשה בשיתוף רד-האט, הוטמע רכיב זיהוי בתשתית קונטיינרים, ובפרויקט אחר הוטמע פתרון Hyper-Converged, יחד עם וריטאס ואמת מחשוב. כמו כן, הבנק ביצע מודרניזציה לפיתוח מערכות הליבה שלו.

לפני שהצטרף לדיסקונט כיהן קפלן בכמה תפקידי ניהול בכירים בגופים גדולים במגזר הפיננסי. בתפקידו האחרון הוא שימש כמשנה למנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים וכמנכ"ל כללביט מערכות, חטיבת ה-IT של כלל. את מרבית ניסיונו הוא רכש בבנק הפועלים, שם כיהן במגוון תפקידים, שהאחרון שבהם היה חבר הנהלת חטיבת טכנולוגיה ומחשוב ומנהל אגף הפיתוח של הבנק. במסגרת תפקידיו הוא היה אחראי, בין היתר, על פיתוח מערכות מידע, מוצרים ושירותים למגזר הפרטי והעסקי, תשתיות המחשוב וניהול מערך אבטחת המידע. במקביל לתפקידו זה, הוא כיהן כיו"ר דירקטוריון בחברות שב"א ומס"ב.

לקפלן יש תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה והוא בוגר לימודי מדעי המחשב במכללה למינהל.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אמר כי "לחטיבת הטכנולוגיות יש תפקיד מרכזי בהובלת השינוי וביסוס תשתית טכנולוגית שתואמת את אתגרי הבנק העתידיים. קפלן יביא מניסיונו הרב כדי להמשיך לבסס את דיסקונט בחזית הטכנולוגיה, בדגש על שיפור השירות, ייעול תהליכים ופיתוח מוצרים חדשים, בהתאמה למציאות המשתנה".

המינוי כפוף לאישור בנק ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים