יקי זנו, סמנכ"ל וראש חטיבת הטכנולוגיות, פורש מבנק דיסקונט

זנו פורש "לדרך חדשה" אחרי קרוב לשנתיים וחצי בתפקיד, שבמהלכן הוא הוביל שורה של פרויקטי IT וטרנספורמציה דיגיטלית בבנק ● טרם פורסמה זהות המחליף

יקי זנו, סמנכ"ל וראש חטיבת הטכנולוגיות הפורש של בנק דיסקונט. צילום: יח"צ

יקי זנו, סמנכ"ל וראש חטיבת הטכנולוגיות בבנק דיסקונט, הודיע היום (ב') על החלטתו לסיים את תפקידו – כך הודיע הבנק. לא נמסרה סיבת הפרישה, פרט ל-"רצון לצאת לדרך חדשה". לא פורסם עדיין מי יחליף אותו.

זנו מונה לתפקיד ביולי 2018, לאחר שלוש שנים שבהן שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק. הוא החליף בבנק את לוי הלוי, שמונה למנכ"ל Cal. בבזק החליף אותו איציק בן אליעזר.

בתקופת כהונתו בבנק פעל זנו לפיתוח ושדרוג הטכנולוגיה ומערכות המידע, וכן היה שותף לטרנספורמציה הדיגיטלית ולהתפתחות הפעילות של דיסקונט בעולם הבנקאות הפתוחה. בנוסף, הוא פעל להטמעת פתרונות טכנולוגיים חדשניים לקידום אוטומציה ומיכון תהליכי תפעול, כמו גם פתרונות ענן בתחומי ה-CRM (מערכת Dynamics 365 של מיקרוסופט) ומשאבי האנוש, ולביצוע פרויקטי ליבה בעולמות האשראי וניירות הערך.

בשנה האחרונה הוא הוביל "תוכנית אסטרטגית" למערך הטכנולוגיות והגנת הסייבר בדיסקונט. בבנק לא ציינו את פרטיה, אולם אמרו שיישומה החל ושהוא "יאפשר התמודדות עם אתגרי העתיד".

מנמ"ר שצמח מלמטה

זנו כיהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות גם של שירות בתי הסוהר, בין שתי התקופות שבהן עבד בבזק. הוא התחיל בחברת התקשורת מלמטה, כטכנאי מרכזות דיגיטליות, והתקדם עד לניהול כלל פעילויות הטכנולוגיה והרשת של החברה. בין שאר תפקידיו בבזק הוא היה מנהל אגף התשתיות.

יש לציין שזנו הוא בוגר מכללת בזק, ובעל תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אמר כי "זנו תרם לנו רבות, כחבר הנהלת הבנק וכראש חטיבת הטכנולוגיות. הוא קידם בהצלחה פתרונות טכנולוגיים-עסקיים חדשניים, שתרמו רבות לשיפור חוויית הלקוחות והעובדים. אני משוכנע שהוא יביא מניסיונו וכישוריו הרבים גם בהמשך דרכו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אש

    חבל מאוד שהוא עוזב . לא היה כמוהו בדיסקונט .

  2. דליה כהן ברכה

    איש מוכשר ויקר מאחלת ובטוחה בהצלחתו באשר יפנה נכס בכל מקום

אירועים קרובים