מגדל העלתה לאוויר CRM של מיקרוסופט בענן בפרויקט בהיקף 20 מ' ש'

"מתוך מחשבה ותכנון אסטרטגי לטווח הארוך, אימצנו עוד פלטפורמה מבוססת ענן של מיקרוסופט, שתשפר משמעותית את היכולות לתת שירות טוב ללקוחותינו", כך אמרה תמי אוחנה קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת טכנולוגיות חברת מגדל

תמי אוחנה קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת טכנולוגיות, מגדל. צילום: יח"צ
מגדל

מגדל

אנשי חטיבת שירותי התמיכה והייעוץ של מיקרוסופט ישראל עם אלעד מערכות העלו לאוויר את מערך ה-CRM של חברת הביטוח מגדל לענן. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כעשרים מיליון שקלים.

מגדל ביטוח שדרגה את מערך שירות הלקוחות שלה מגרסת הרישוי המסורתי, והעבירה אותו לענן עם פלטפורמת Dynamics 365 עבור מוקדי שירות הלקוחות ומערך סוכני הביטוח. במסגרת הפרויקט הוטמעו  גם פתרונות ,Exchange Online Microsoft 365 וכן פתרונות אבטחת מידע.

הפלטפורמה משמשת אלפים מעובדי החברה העומדים בקשר עם לקוחותיה. מדובר בשינוי מודל שירות הלקוחות שלה בשבעה מוקדי שירות לקוחות ברחבי הארץ, וכן העבודה מול סוכני השטח.

"יקדם את השירות של מגדל לקדמת הטכנולוגיה"

השדרוג במערכת, נמסר, "יקדם את השירות של מגדל לקדמת הטכנולוגיה, ויעניק מענה לצרכים העסקיים של החברה". בין היתר, מדובר בשדרוג תהליכים ואוטומציה שישפרו את חווית המשתמש של לקוחות מגדל ויביאו לשירות משופר, על בסיס ניתוח וקבלת תובנות מקיפות, תוך שמירה על אבטחת מידע והגנת הפרטיות. המעבר לענן יאפשר לאנשי ה-IT של מגדל לעבור בצורה גמישה לגרסאות עתידיות של מערכת ה-CRM. בהמשך עתידה מגדל להטמיע מודולים נוספים במערכת, דוגמת פתרון לשירות רב-ערוצי (Omni-Channel) ויכולת לקבלת תובנות אודות לקוחות החברה.

תמי אוחנה קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת טכנולוגיות, מגדל, אמרה כי "אנחנו ממשיכים להאיץ את תהליכי הדיגיטציה בחברה. מתוך מחשבה ותכנון אסטרטגי לטווח הארוך, אימצנו עוד פלטפורמה מבוססת ענן של מיקרוסופט, שתשפר משמעותית את היכולות לתת שירות טוב ללקוחותינו. לצד הטמעת מוצרי אבטחה ומוצרי Microsoft 365 שמגבירים את הפרודוקטיביות, הרי ש-Dynamics 365 מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב מקיפה ומתקדמת, ובכך מעודדת את הגדלת הרווחיות והיעילות ומחזקת את הפעילות העסקית שלנו".

יסמין מרום, סמנכ"לית חטיבת שירותי התמיכה והייעוץ של מיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

יסמין מרום, סמנכ"לית חטיבת שירותי התמיכה והייעוץ של מיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

יסמין מרום, סמנכ"לית חטיבת שירותי התמיכה והייעוץ של מיקרוסופט ישראל, אמרה כי "מדובר בפרויקט ענן חדשני המייצר ערך עבור החברה. החיבור של מערכות אפליקטיביות-עסקיות, לרבות מערכת CRM לענן – מניב תועלות רבות ומשפר את איכות השירות. פלטפורמת Dynamics 365 מאפשרת לארגונים לקבל תמונת מצב על כל מה שקורה בזמן אמת, ולקבל החלטות מושכלות יותר. כך מתאפשר לסוכנים ולמערך שירות הלקוחות לקבל תובנות, להשיג תוצאות משופרות ולייצר בידול. הפרויקט יאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של מגדל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים