שוש לבבי מונתה לסמנכ"לית מערכות מידע וטכנולוגיות בעיריית חיפה

היא תחליף את דוד קצב, שכיהן בתפקיד בשנה האחרונה ● לבבי מביאה אתה 25 שנות ניסיון והובלה של פרויקטי מחשוב מרכזיים בשירותי בריאות כללית ובבית החולים כרמל

שוש לבבי, סמנכ"לית מערכות המידע והדיגיטל החדשה של עיריית חיפה. צילום: דוברות העירייה

ועדת המכרזים של עיריית חיפה בחרה בסוף השבוע בשוש לבבי לתפקיד סמנכ"לית הטכנולוגיות ומערכות המידע שלה. היא תחליף את דוד קצב, שמונה לתפקיד לאחר פרישתה לפני כשנה של המנמ"רית הוותיקה, מיכל דביר.

לבבי תהיה בין המנמ"רים הבודדים בשלטון המקומי שהגדרת תפקידם היא סמנכ"ל. מרבית עמיתיה מכהנים תחת הגדרות תפקיד של מנהלי אגפים. למכרז ניגשו 18 מועמדים ולבסוף, כאמור, נבחרה לבבי, בעלת תואר ראשון במינהל עסקים ותור בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון.

לדבריה, "בעידן שבו הטכנולוגיות המחשוביות הן המנוע לצמיחה וקידום של כל ארגון, יחד, בכוחות משותפים, נעשה זאת גם בעיריית חיפה, לטובת העובדים ותושבי העיר".

יותר משני עשורים בתפקידי ניהול

לבבי מגיעה לעיריית חיפה עם 25 שנות ניסיון בתחום המחשוב בכלל ומערכות המידע בפרט, מתוכן יותר משני עשורים בתפקידי ניהול. ב-17 השנים האחרונות היא כיהנה בתפקידי ניהול בכירים בשירותי בריאות כללית ובמרכז הרפואי כרמל בחיפה. ב-2017 היא עזבה את בית החולים ומונתה למנהלת מחלקת מטה ותכנון בחטיבת מערכות המידע והדיגיטל בכללית.

בתפקידה במרכז הרפואי כרמל ניהלה להבי את הקמת הבסיס המחשובי של בית החולים ובין היתר הובילה את פרויקט התיק רפואי הממוחשב. זאת, בנוסף לבניה והקמה של מערכות מחשוב ייעודיות. ב-2012 היא הובילה פרויקט להטמעת תשתיות תקשורת ומערכות בקרה בדטה סנטר של בית החולים – פרויקט שבוצע עם בינת יישום מערכות.

טרם נמסר על מינוי מחליף ללהבי בשירותי בריאות כללית, וסביר להניח שזאת תהיה אחת המשימות הראשונית על שולחנה של ליאורה שכטר, שאמורה להיכנס השבוע לתפקידה כמנמ"רית קופת החולים הוותיקה, במקום משה שדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים