בינת יישום מערכות הקימה תשתיות תקשורת בדטה סנטר חדש בבית החולים כרמל; ההיקף: 850 אלף ש'

במסגרת הפרויקט אוחדו חדרי השרתים השונים לדטה סנטר אחד חדש, שאובזר בארונות שרתים ומערכות קירור וצויד במערכות שליטה והגנה על טמפרטורה, לחות, ביטחון ומניעת הצפה ● הפרויקט אף כלל פריסה חדשה של סיבים אופטיים מריכוזי המשנה במחלקות בית החולים אל הדטה סנטר החדש וחיבור של מערכת הבקרה שהוקמה לזו הראשית של בית החולים

בינת יישום מערכות מקבוצת רד-בינת ביצעה פרויקט הקמה של תשתיות תקשורת ומערכות בקרה ומיגון בדטה סנטר החדש של בית החולים כרמל בחיפה. הפרויקט, שישרת 2,000 משתמשים, החל בראשית השנה והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי נאמד ב-850 אלף שקלים.

בית החולים כרמל איחד במסגרת הפרויקט את חדרי השרתים השונים לדטה סנטר אחד חדש. זה אובזר בארונות שרתים ומערכות קירור של APC מקבוצת שניידר אלקטריק וצויד במערכות שליטה והגנה על טמפרטורה, לחות, ביטחון ומניעת הצפה. הפרויקט אף כלל פריסה חדשה של סיבים אופטיים מריכוזי המשנה במחלקות בית החולים אל הדטה סנטר החדש וחיבור של מערכת הבקרה שהוקמה לזו הראשית של בית החולים.

ארונות התקשורת והשרתים החדשים צוידו בכבילה ובאביזרי קצה, לצד מערכות קירור "InRow", בין השורות. הציוד שהותקן בטופולוגית "שדרה חמה" מאפשר קירור מיטבי של הציוד האקטיבי תוך חסכון בעלויות וצמצום השימוש באנרגיה.

לדברי שוש לבבי, מנהלת מחלקת או"ש (ר"ת ארגון ושיטות) ומיחשוב של בית החולים, "בית החולים עבר לשימוש מלא בתיק הרפואי הממוחשב לפני כחמש שנים, אך חדרי השרתים הישנים סבלו מתשתיות לא מספקות והתקשו לעמוד בעומס. הדטה סנטר החדש גדול פי 2.5 מחדרי השרתים הישנים והטכנולוגיה החדישה המותקנת בו הגדילה את הקיבולת ב-150%. כעת ניתן מענה טוב יותר לצורכי המיחשוב המתקדמים שלנו, עם יכולת גידול עתידית".

משה ברגר, מהנדס בית החולים כרמל, הוסיף: "בנייתו של הדטה סנטר החדש הייתה כה חיונית עד שנאלצנו לבצע שינוי בייעוד של כמה שטחי בינוי לטובת הקמת הפרויקט. השטחים שהוקצו, תשתיות החשמל שתוכננו ומערכות מיזוג האוויר מספקים מענה מיידי לצרכי בית החולים, ובד בבד בנויים לתמיכה בכל התפתחות עתידית בשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים