עודד בלטמן – מנהל הגנת הסייבר ואבטחת המידע בבנק הפועלים

בלטמן מגיע לבנק הגדול במדינה עם 20 שנות ניסיון בתחומי האבטחה וה-IT, לרבות בחברות כקליקסופטוור וסיילספורס, שרכשה אותה

עודד בלטמן, מנהל הגנת הסייבר ואבטחת המידע בבנק הפועלים. צילום: יח"צ

בנק הפועלים הודיע היום (א') כי מינה את עודד בלטמן למנהל הגנת הסייבר ואבטחת המידע. בלטמן מצטרף לצוות הניהולי של חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק הגדול במדינה. הוא יחליף את אליק עציון, שסיים את תפקידו בסוף חודש יולי.

בלטמן הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנים בתחומי אבטחת המידע, הגנת הסייבר וה-IT. הוא שימש בתפקידי ניהול בכירים במגוון ארגונים, ביניהם: ראש מינהל אבטחת מידע וסייבר בתעשייה האווירית; מנמ"ר ומנהל האבטחה של קליקסופטוור הישראלית, שנרכשה ב-1.35 מיליארד דולר; ובתפקידו האחרון – כמנהל אבטחת מידע עסקי בסיילספורס, הרוכשת.

מהבנק נמסר כי "בלטמן מביא עמו יותר משני עשורים של ניסיון בטכנולוגיות מידע, עם התמחות במענה ומציאת פתרונות לאתגרי הגנת סייבר בארגונים גדולים ומורכבים הנמצאים בצמיחה, הן בהיבטים הטכנולוגיים והן ברבדים המבצעיים, התהליכיים והניהוליים".

אתי בן זאב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב, אמרה כי "לבלטמן מצפים אתגרים רבים בתפקידו החדש: החל בהתמודדות עם הגידול בעוצמה ובמגוון של שיטות התקיפה וההונאה על המערכת בנקאית, דרך הגנה ואפשור של הטרנספורמציה הדיגיטלית והטכנולוגית של הבנק, וכלה בהתאמת אמצעים מיוחדים לתפיסת ההפעלה של חטיבת הטכנולוגיה ובנק הפועלים, ופיתוח ההון האנושי בסייבר בשוק מאתגר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים