קבוצת יעל רוכשת את השליטה בנטקלאוד במיליוני שקלים

נטקלאוד היא הנציגה הרשמית בישראל של מערכת ה-ERP בענן נטסוויט מבית אורקל ● הרכישה תאפשר לקבוצת יעל להרחיב את יכולותיה בתחומי הענן וה-ERP, ולהעמיק את הקשר עם חברת הענק

דורון גיגי, מנכ''ל קבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל (Yael Group) רכשה את נטקלאוד במיליוני שקלים – כך מסרה החברה היום (ב'). הנרכשת היא הנציגה הרשמית בישראל של מערכת ה-ERP בענן נטסוויט מבית אורקל.

המהלך, כך נמסר, יאפשר לקבוצה להרחיב את סל פתרונות הענן אותו היא מציעה לארגוני אנטרפרייז בשוק הישראלי, להעמיק את הסינרגיה בין כלל פתרונות הקבוצה ולחזק את השותפות שלה עם אורקל.

איל גרייפנר, ממקימי נטקלאוד. צילום: יח"צ

איל גרייפנר, ממקימי נטקלאוד. צילום: יח"צ

אמיר עמרי, ממקימי נטקלאוד. צילום: יח"צ

אמיר עמרי, ממקימי נטקלאוד. צילום: יח"צ

נטקלאוד הוקמה ב-2006 על ידי איל גרייפנר ואמיר עמרי. היא מתמחה בפיתוח מוצרים משלימים לנטסוויט, עם דגש על לוקליזציה מלאה, שעונה לדרישות החוק בישראל. עוד עוסקת החברה בייעוץ, יישום והטמעה של מערך הפתרונות של נטסוויט, ביניהם מערכות CRM ,BI ו-ERP, וכן אי-קומרס. החברה מונה יותר מ-40 מומחים בעלי הכשרה והסמכות. נטקלאוד זכתה שלוש שנים ברציפות בתואר השותף המצטיין של אורקל, עם כמות היישומים הגבוהה ביותר באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). לחברה מאות לקוחות בארץ ובמדינות נוספות בעולם, בין היתר אימפרבה הישראלית לשעבר, הלמן אלדובי, טאבולה, אקס ליבריס, סלברייט, איירון סורס ו-CTERA.

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל, אמר כי "אנחנו נמצאים במגמת צמיחה בשנים האחרונות ועל אף שהשנה עומדת בסימן קורונה, חשוב להסתכל קדימה ולהתחדש. הצטרפותה של נטקלאוד לקבוצת יעל מהווה תוספת כוח משמעותית בתחום יישומי ה-ERP בענן. הרכישה תוסיף עומק ואיכות לסל הפתרונות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים