SUSE רכשה חברה לניהול קוברנטיס ב-600 מיליון דולר

הנרכשת, Rancher labs, הוקמה ב-2014 וממוקמת בקופרטינו, קליפורניה ● יש לה 37,000 משתמשים פעילים ויותר מ-100 מיליון הורדות ● על לקוחותיה נמנים אמריקן אקספרס וקומסקט

מליסה די-דונאטו, מנכ''לית SUSE. צילום: יח"צ

SUSE רכשה לפני ימים אחדים את Rancher Labs, חברת קוד פתוח פרטית, המספקת פלטפורמה לניהול קוברנטיס. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם בעיתונות הכלכלית דווח על סכום של 600 מיליון דולר. הרכישה צפויה להיסגר עד סוף אוקטובר השנה. "רכישת Rancher מהווה את השלב הראשון באסטרטגיית הצמיחה הלא אורגנית (משמע רכישות – י"ה) שלנו", נמסר מענקית התוכנה הגרמנית.

הנרכשת מספקת תוכנת קוד פתוח, המאפשרת לארגונים להשתמש ולנהל קוברנטיס על כל תשתית – בדטה סנטר, בענן, בסניפים וברשתות קצה. היא הוקמה ב-2014 וממוקמת בקופרטינו, קליפורניה. החברה מונה יותר מ-200 עובדים ומאז הקמתה גייסה 95 מיליון דולר. יש לה 37,000 משתמשים פעילים ויותר מ-100 מיליון הורדות. על לקוחותיה נמנים אמריקן אקספרס (American Express), קומסקט (Comcast), דויטשה באן (Deutsche Bahn) וויאסט (ViaSat).

SUSE קמה ב-1992 ופעלה תחת כמה חברות, ביניהן נובל (Novell). במרץ 2019 EQT, קרן השקעות שבדית, רכשה את SUSE מידי מיקרו פוקוס (Micro Focus), תמורת 2.5 מיליארד דולר. עם רכישת הענק של יבמ (IBM) את רד האט (Red Hat), תמורת 34 מיליארד דולר, הפכה SUSE להיות חברת הקוד הפתוח העצמאית הגדולה בעולם.

קוברנטיס – עמוד התווך של אסטרטגיית המחשוב בארגונים

בשעה שמנמ"רים ממשיכים לחפש דרכים לנצל את הענן ליצירת חידושים וטרנספורמציה דיגיטלית, קוברנטיס הפכה לעמוד התווך של אסטרטגיית המחשוב שלהם. גרטנר (Gartner) צופה שאימוץ הולך וגדל של יישומים ותשתית מבוססי ענן, יגדילו את השימוש בניהול קונטיינרים לכדי יותר מ-75% מהארגונים הגדולים בכלכלות מפותחות עד 2024 – לעומת פחות מ-35% השנה.

מליסה די דונאטו, מנכ"לית SUSE, אמרה כי "מיזוג של חברה מובילה בלינוקס ארגוני, מחשוב קצה ובינה מלאכותית, עם חברה מובילה בניהול קוברנטיס ארגוני, ישנה את השוק. נסייע ללקוחות להאיץ את דרכם לטרנספורמציה דיגיטלית. נספק פתרונות מחשוב מבוססי בינה מלאכותית, לטובת שימוש חלק בעומסי עבודה בקונטיינרים, מהקצה ועד הליבה ולענן. נעזור לארגונים לשלוט בעתיד מבוסס הענן שלהם".

היא הוסיפה כי "הרכישה תאפשר לנו למלא תפקיד מרכזי מול ספקי שירותי ענן, ספקי חומרה בלתי תלויים, ואינטגרטורים שרוצים לספק חוויית לקוח טובה יותר".

יניב ליבוביץ', מנהל פעילות SUSE ישראל. צילום: שני נחמיאס

יניב ליבוביץ', מנהל פעילות SUSE ישראל. צילום: שני נחמיאס

יניב ליבוביץ, מנהל פעילות SUSE בישראל, הוסיף כי "הרכישה היא בשורה מצויינת לשוק הישראלי. השילוב יוצר היצע רחב של פתרונות 100% קוד פתוח, הכוללות טכנולוגיות Native לענן, עם תמיכה צמודה שתעזור ללקוחותינו לבצע חידושים בצורה חלקה לצרכיהם העסקיים, מהקצה ועד הליבה והענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים