דיון ווייסלר, לשעבר מנכ"ל ונשיא HP, מצטרף לדירקטוריון אינטל

"הוא מביא הבנה מעמיקה של חוויית הלקוח של אינטל, וידע טכני עשיר בתעשייה, במחשוב לקוח, ענן ורשת", אמר על ווייסלר יו"ר אינטל, עומר ישראק

מצטרף לדירקטוריון אינטל. דיון ווייסלר, מנכ"ל ונשיא HP לשעבר. צילום: יח"צ

חברת אינטל הודיעה אתמול (ד') כי דיון ווייסלר, לשעבר נשיא ומנכ"ל HP, נבחר לשבת בדירקטוריון שלה. ווייסלר ישמש כדירקטור עצמאי וכחבר בוועדות התגמול והפיננסים.

יו"ר אינטל, עומר ישראק, אמר כי "אנו שמחים לקבל את דיון לחבר המנהלים. הוא מביא הבנה מעמיקה של חוויית הלקוח של אינטל, וידע טכני עשיר בתעשייה, במחשוב לקוח, ענן ורשת". עוד ציין ישראק כי "דיון חולק גם את המחויבות החזקה של אינטל לאחריות תאגידית, לאחר שקידם גיוון והכלה, כמו גם קיימות, בזמן שהובילה את HP".

ווייסלר, בן ה-52, הוא בעל ניסיון ניהולי עשיר, כולל כהונתו כנשיא ומנכ"ל HP בין השנים 2015-2019. עוד לפני כן מילא תפקידים בכירים בחברת HP ובלנובו, שם היה אחראי על פעולות שונות באזור אסיה-פסיפיק ובשאר העולם. ניסיונו כולל גם תפקידי ניהול בחברת הטלקומוניקציה טלסטרה, ובחברת אייסר. ל-ווייסלר גם ניסיון כדירקטור – כולל שירות בדירקטוריון HP משנת 2015 ועד מאי 2020. כיום הוא משמש כדירקטוריון בדירקטוריונים של תרמו פישר סיינטיפיק וב-BHP.

אינטל. צילום: BigStock

אינטל. צילום: BigStock

יותר משלושה עשורים של הערצה לאינטל

"לאחר שהערצתי את אינטל במשך יותר משלושה עשורים כחברה שתדלקה את המחשב כפי שאנו מכירים אותו, אני מתכבד ונרגש להצטרף אליהם כשהם הופכים למפיקי תועלת משווקים חדשים המונעים על ידי צמיחה מדהימה של נתונים ואינטליגנציה. תרבות היזמות העשירה שלהם, החדשנות הייחודית והמיקוד שלהם, מציבים את אינטל כמניעת השפעה גלובלית חיובית במשך עשרות שנים", אמר ווייסלר.

יצוין כי חוקי העזר של אינטל מאפשרים מגוון של תשעה עד 15 חברי דירקטוריון. כעת, לאחר שווייסלר מצטרף לחבר המנהלים, נכללים 10 חברים בדירקטוריון הענקית. מאז 2018, אינטל הוסיפה ארבעה דירקטורים עצמאיים, שתיים מהן נשים, כשאחת מהם גם מייצגת קבוצת מיעוט אתני.

"בשנתיים האחרונות אינטל ביצעה שינויים משמעותיים בדירקטוריון שלה, לאחר שהפחיתה את תקופת הכהונה הממוצעת, הוסיפה מיומנויות קריטיות והגדילה את המגוון של הדירקטוריון", הדגיש ישראק. "אמנם אנו רואים בכך התקדמות חיובית, אך איננו מרוצים. בהתאם לערכי אינטל, אנו מצפים להמשיך להוסיף דירקטורים, עם דגש ספציפי על הגדלת הייצוג של חברי דירקטוריון מגזעים וממוצאים אתניים מגוונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים