תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » כיצד לשכנע לקוחות להישאר באתרים?
דורון הופמן, ארכיטקט ראשי בקונטנטסקוור. צילום: יח"צ

כיצד לשכנע לקוחות להישאר באתרים?

בוובינר שערכה אירוספייק ישראל תיאר דורון הופמן, ארכיטקט ראשי בקונטנטסקוור, כיצד חברת בסיס הנתונים משמשת צינור לאיסוף פיסות מידע, עם שיא של 300 אלף קריאות לשנייה

מאת 20 במאי 2020, 14:29 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

"הטכנולוגיה של ימינו יודעת לאפיין ולנתח את חוויית המשתמש, את ההתנהגות הצרכנית שלו, באתרים ובאפליקציות, ומאפשרת בצורה ויזואלית להבין כל מה שקורה באתר – מתזוזות עכבר, לחיצות, דפוסים חוזרים ועד לחוויה השלמה שהמשתמש עבר במהלך הגלישה בו. הניתוח וההבנה האלה עוזרים לחברות להגביר לא רק את מספר ההמרות – השלמות הרכישה, אלא גם את היכולת לרדת לרזולוציות ספציפיות ולהבין איך להשאיר את הלקוחות יותר זמן באתר", כך אמר דורון הופמן, ארכיטקט ראשי בקונטנטסקוור.

הופמן דיבר במסגרת וובינר אותו ערכה אירוספייק ישראל ללקוחותיה לפני ימים אחדים, בהנחיית אושרת בן אבי זבלודוביץ', מנהלת הלקוחות של החברה.

קונטנטסקוור מציעה טכנולוגיה בתחום, שמנתחת כ-10 טריליון אינטראקציות באתרי אי-קומרס, בהיקף מכירות של 1.4 מיליארד דולר ביום. על מנת לעזור למקבלי ההחלטות לנווט בשווקים המשתנים בעקבות משבר הקורונה, היא יצרה את מרכז Covid-19 eCommerce Impact Hub, המספק באופן רציף מעקב וניתוח של שינויים בהתנהגות הצרכן הדיגיטלי בגלל הנגיף והשפעותיו, בחתך של תעשיות משתנות ומיקומים גיאוגרפיים בעולם. מדובר בחברה צרפתית שמונה כ-600 עובדים, מהם 170 אנשי פיתוח ברמת גן ובפריז. היא הוקמה ב-2012, ובנוסף לרמת גן ופריז, יש לה משרדים בניו-יורק, סן פרנסיסקו, לונדון ומינכן, ובאחרונה היא פתחה משרד במזרח הרחוק. אתמול (ג') הודיעה החברה כי השלימה סבב גיוס של 190 מיליון דולר. שווי השוק שלה חצה השנה את רף מיליארד הדולרים.

באוגוסט האחרון רכשה קונטנטסקוור את הסטארט-אפ הישראלי קליקטייל, שפיתח טכנולוגיה לניתוח התנהגות גולשים באתרי אינטרנט.

"אנחנו החברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום, עם 600 לקוחות אנטרפרייז גדולים, ביניהם בסט ביי, דל, מותג האיפור ספורה, וולמארט, קרוקס, אוויס, פולקסווגן, טויוטה וטי-מובייל", אמר. "אנחנו מנתחים בכל יום טריליוני אינטראקציות – תזוזות של עכבר, קליקים וכדומה. בסיס הנתונים העצום שלנו הוא מכרה זהב של נתונים דיגיטליים, שמאפשר לספק המלצות ללקוחות הארגוניים על מגמות בתעשייה, על התנהגות הלקוחות שלהם ועוד".

"חנויות רואות מתי הן מאבדות לקוחות, אבל הן לא יודעות למה", הסביר הופמן. "אנחנו רוצים להבין את 'שפת הגוף' אונליין של הלקוח. הפתרון שלנו מנתח את חוויית הלקוח, מה הוא אהב, ומה לא, איפה הוא שהה זמן רב יותר ומה הוא מנסה לעשות. לבסוף, על ידי ויזואליזציה וניתוח הנתונים, הוא ממליץ לעסק מה לשפר באתר או בחוויית המשתמש, כדי לשפר את יחס ההמרה".

הופמן אמר כי "בסיס הנתונים של אירוספייק מאפשר לראות הקלטה של מה קרה באתר, מה עשה גולש בדף מסוים. הפתרון משמש צינור לאיסוף אותן פיסות מידע, עם שיא של 300 אלף קריאות לשנייה. האשכול שלו יציב ואנחנו יכולים לשנות אותו בחגים, למשל, לטובת תעבורה גדולה יותר, עם סקלאביליות לינארית ועם ניתוחים אונליין".

זהר אלקיים, ארכיטקט פתרונות באירוספייק ישראל. צילום: יח"צ

זהר אלקיים, ארכיטקט פתרונות באירוספייק ישראל. צילום: יח"צ

"חשוב שלא לאבד מידע ושיהיה בסיס נתונים יציב"

זהר אלקיים, ארכיטקט פתרונות באירוספייק ישראל, אמר באירוע כי "חשוב שיהיה בסיס נתונים יציב. הדטה בייס שאנחנו מציעים מספק אמינות ויציבות של חמש תשיעיות, משמע – עובד 99.999% מהזמן. מאחר שארגונים מריצים מיליוני תעבורות של עסקאות קריטיות בשנייה, חשוב שלא לאבד מידע".

"בסיס הנתונים מבוסס על ארכיטקטורה היברידית, בה משולבים זיכרון ה-RAM והאחסון, שעובדים יחד ומספקים יעילות רבה יותר של טרנזקציות על כל מכונה", הסביר. "השימוש בבסיס הנתונים שלנו מביא להפחתת מספר השרתים בדטה סנטר בשיעור של פי שישה עד פי 10. הטכנולוגיה שפיתחנו מעניקה יכולת לקצב גבוה במיוחד של קריאה או כתיבת נתונים, בקצבים של מאות אלפים ואפילו מיליונים של IOPS בשנייה, וזאת תוך שימוש בכמות שרתים קטנה במיוחד, המאפשרת חיסכון מהותי ומפחיתה את עלויות ה-IT".

כיצד לשכנע לקוחות להישאר באתרים? Reviewed by on . "הטכנולוגיה של ימינו יודעת לאפיין ולנתח את חוויית המשתמש, את ההתנהגות הצרכנית שלו, באתרים ובאפליקציות, ומאפשרת בצורה ויזואלית להבין כל מה שקורה באתר - מתזוזות ע "הטכנולוגיה של ימינו יודעת לאפיין ולנתח את חוויית המשתמש, את ההתנהגות הצרכנית שלו, באתרים ובאפליקציות, ומאפשרת בצורה ויזואלית להבין כל מה שקורה באתר - מתזוזות ע Rating: 0

הגיבו