קונטנסקוייר גייסה 190 מיליון דולר – ומרחיבה את מרכז המו"פ בישראל

החברה הצרפתית, שרכשה לפני כשנה את קליקטייל הישראלית, תשתמש בגיוס ההון לצמיחה ולהגדלת מצבת כוח האדם - כולל במרכז שלה ברמת גן

שלומי חגי, מייסד קליקטייל וסמנכ"ל הכספים של קונטנסקוייר. צילום: יח"צ

העולם מתאושש בימים אלה מהסגר עקב משבר הקורונה, שאחת הנפגעות הגדולות ממנו הייתה צרפת. דווקא בזמן המשבר, הסטארט-אפ הצרפתי קונטנסקוייר, שמבצע ניתוחים דיגיטליים של חוויית המשתמש באתרי אונליין, הודיע היום (ג') על השלמת סבב גיוס D בסכום של 190 מיליון דולר ועל הרחבת מרכז המו"פ של החברה בישראל.

קונטנסקוייר רכשה בשנה שעברה את קליקטייל הישראלית של שלומי חגי, שגם היא הציעה פתרון לניתוחים דיגיטליים של המשתמשים. לאחר האיחוד בין החברות, החברה הממוזגת איחדה גם את הפתרונות שלהן לפתרון תוכנה כשירות (SaaS) אחד. על רשימת לקוחות האנטרפרייז שלה נמנים יותר מ-700 גופים, שכ-30% מהם נכללים ברשימת הפורצ'ן 100. בין השמות שהיא מתהדרת בהם נמצאות אמריקן אקספרס, בסט ביי, דל, איקאה, טויוטה, סיילספורס וטי-מובייל.

מאז הרכישה ועד היום, החברה הממוזגת יותר מהכפילה את מצבת העובדים שלה מ-300 ללמעלה מ-600, ש-150 מהם יושבים במרכז שלה ברמת גן, שאותו היא מבקשת להרחיב כעת. לצד ישראל, יש לחברה משרדים בפריז, לונדון, ניו-יורק, סן פרנסיסקו, טוקיו וסינגפור.

בסך הכול, קונטנסקוייר גייסה עד כה 310 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן בלאקרוק'ס פרייבט אקוויטי פרטנרס, ואליה הצטרפו סאפיינס קפיטל והמשקיעים הקיימים בחברה, בהם קרן כנען ו-Bpifrance. ההון החדש יאפשר לחברה לפתח כלים נוספים של בינה מלאכותית ואנליזות חיזוייות (Predictive Analytics), כמו גם להרחיב את פעילותה בצפון אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון.

כ-10 טריליון אינטראקציות ביום

הפתרון של החברה מנתח כ-10 טריליון אינטראקציות באתרי אי-קומרס, בהיקף מכירות של 1.4 מיליארד דולר ביום. על מנת לעזור למקבלי ההחלטות לנווט בשווקים המשתנים בעקבות משבר הקורונה, היא יצרה את מרכז Covid-19 eCommerce Impact Hub, המספק באופן רציף מעקב וניתוח של שינויים בהתנהגות הצרכן הדיגיטלי בגלל הנגיף והשפעותיו, בחתך של תעשיות משתנות ומיקומים גיאוגרפיים בעולם.

חגי, שמשמש כסמנכ"ל הכספים של קונטנסקוייר, אמר כי "המוצר שלנו מוכיח את נחיצותו גם בימים של משבר גלובלי אדיר וההשקעה הנוכחית היא הבעת אמון בו, בנו, בעובדים ובחזון העתידי של החברה. בשנה שחלפה מאז עסקת הרכישה צמחה החברה ב200% ואנחנו מתכוונים להמשיך בתנופת העשייה, בפיתוח מוצרים חדשים במרכזי הפיתוח בישראל ובצרפת, ובהעמקת האחיזה שלנו בשווקים נוספים".

ג'ונתן צ'רקי, מייסד ומנכ"ל קונטנסקוייר, ציין כי "בימים של חוסר ודאות בשווקים בעולם, אנחנו מקבלים זריקת עידוד משמעותית ממשקיעים מובילים. ההשקעה הזאת תאפשר לנו להמשיך להיות בולטים בחמש השנים הקרובות בתחום הניתוחים הדיגיטליים של חוויית המשתמשים באתרי האונליין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים