הקורונה עשתה טוב לוולט: גייסה 100 מיליון יורו

החברה גייסה את הסכום ממשקיעים קיימים, כמו גם מקרן הצמיחה של גולדמן זאקס ● בחודש האחרון היא הרחיבה את פעילותה בישראל ונכנסה לערים נוספות בשרון ● בוולט אומרים שהגיוס הוא היערכות לקראת אי הוודאות הכלכלית שמביא עמו משבר הקורונה

גיוס בצל הקורונה. וולט. צילום אילוסטרציה: BigStock

וולט היא אחת החברות שמשבר הקורונה עושה להן טוב: מי שיצא לרגע מהבית בימי הסגר לרחובות ערים שונות בארץ, ובמרכזן תל אביב, יכול היה להבחין בשליחים של החברה, עם המדים הכחולים. לכן, לא מפתיע שהיא הודיעה בסוף השבוע על סבב גיוס רחב, בהיקף של 100 מיליון יורו.

החברה, שהוקמה ב-2014 בהלסינקי שבפינלנד, גייסה את הכסף מקרן הצמיחה של גולדמן זאקס, שנכנסה כמשקיעה חדשה, וממשקיעים קיימים, בהם היילנד אירופה, 83 נורת' ו-EQT ונצ'רס.

וולט פועלת כיום ב-80 ערים ב-22 מדינות, עובדת עם יותר מ-20 אלף שליחים ו-10,000 מסעדות, מעסיקה ישירות כ-1,000 עובדים ברחבי העולם ונותנת שירות ללמעלה מחמישה מיליון לקוחות. עד כה גייסה החברה 258 מיליון יורו, כולל סבב גיוס זה. וולט ישראל פועלת בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, כפר שמריהו, רמת השרון, ראשון לציון, ובחודש האחרון גם בהוד השרון, כפר סבא ורעננה. היא החלה את פעילותה המקומית בתל אביב עם 26 מסעדות וכיום היא עובדת עם יותר מ-800. מרגע ההזמנה, האפליקציה של וולט מנטרת את שלבי הכנת האוכל, מעדכנת את זמן ההגעה המדויק ומאפשרת לעקוב אחר מיקומו של השליח במפה בזמן אמת.

מיקי קוסי, מנכ"ל ומייסד וולט, אמר כי "הגיוס הזה יאפשר לנו להיות מוכנים טוב יותר להמשך תקופת אי הוודאות הכלכלית הגלובלית שאנחנו חווים. לא היינו יוצאים לסבב הגיוס הזה אלמלא השלכותיו של נגיף הקורונה והפוטנציאל שהביא עמו לפגיעה כלכלית גלובלית בעתיד הקרוב. זוהי אחריותנו לעשות כל שביכולתנו בכדי להיות מוכנים, עד כמה שניתן, בהתחשב באי הוודאות ובמצב הכלכלה העולמית. הגיוס הזה מאפשר לנו להיות חזקים עבור כלל השותפים שלנו מתחום המסעדנות, השליחים והעובדים שלנו בכל השווקים. כמו כן, הגיוס יאפשר לנו להאיץ את פעילותינו ואת מהלכי ההתרחבות הגיאוגרפיים באזורים בהם ישנה תחרותיות״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים