SQLink תייצג בארץ את חברת האבטחה GrIDsure

מוצר הדגל של GrIDsure הבריטית הוא פתרון תוכנה המבוסס על זיכרון ויזואלי, המיועד להחליף את הטוקנים האלקטרוניים ומבטל את הצורך לזכור סיסמא בעל פה ● על פי הערכות החברות, היקף המכירות בשנה הראשונה יגיע לכמיליון שקלים

קבוצת SQLink תייצג בלעדית בישראל את חברת אבטחת המידע הבריטית GrIDsure. הקבוצה משיקה בשוק המקומי את מוצר הדגל של החברה הבריטית, שהינו פתרון תוכנה המאפשר התחברות מאובטחת כולל גישה מרחוק מבוססת שני פקטורים. החברות צופות, כי כתוצאה מההסכם, היקף המכירות ממוצר זה בשנה הראשונה יגיע לכמיליון שקלים.

המוצר של GrIDsure הוא מנגנון אבטחה מבוסס תוכנה, החוסך את ההוצאה על אמצעי חומרה כגון טוקנים, ומבטל את הצורך לזכור סיסמת התחברות מאובטחת בעל- פה. הפתרון המבוסס על זיכרון ויזואלי, ומאפשר למשתמש לזכור תבנית סודית קבועה של קוביות על גבי מטריצה. בכל התחברות, המשתמש חוזר על תבנית זו, על מנת לקבל סיסמה חד פעמית אותה הוא מזין במערכת.

המערכת מיועדת לארגונים ומחליפה את מסך הכניסה המוכר ובו שם המשתמש והסיסמה, במסך עליו מופיעה מטריצה (מעין "קובייה הונגרית"). המסכים נשלטים באופן מרכזי על ידי מנהל הרשת, באמצעות כלי ניהול המשתמש הסטנדרטיים של מערכת ההפעלה חלונות (Windows). כך, מנהל הרשת יכול לקבוע מדיניות בנוגע למידות המטריצה, האורך והמורכבות של דפוס ההזדהות האישי של המשתמש.

אלכס לחובסקי, CTO ומנהל חטיבת ה-IDM ואבטחת המידע בקבוצת SQLink: "לאור העליה בתחכום ההתקפות, שם המשתמש והסיסמה המסורתיים אינם מהווים עוד שיטת התחברות בטוחה. מסיבה זו, ארגונים רבים מבקשים ממשתמשיהם להחליף סיסמאות לעיתים קרובות ולהשתמש בסיסמאות מורכבות יותר. פעולה זו מגבירה את העומס התודעתי על המשתמשים ועל מנהלי אבטחת המידע, כיוון שסיסמאות נרשמות על פתקים או נשכחות, ומצב זה מצריך איפוס סיסמאות תדיר. התקני חומרה מאובטחים כגון טוקנים אף הם מהווים פתרון יקר ובעייתי כיוון שהם נשכחים לא פעם בתיקי המחשבים הנישאים או במגירות השולחן ולפיכך אינם מספקים אבטחה של ממש. הפתרון שאנחנו משיקים מהווה חלופה פשוטה לשימוש, בשל היותה מבוססת תוכנה ולא מצריכה השקעה בהתקנים פיסיים וכן מייתרת את הצורך בזכירת סיסמאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים