עובד אמזון בסיאטל חלה בקורונה

לפי הדיווחים, האיש עובד במשרדי ענקית הקמעונאות אונליין, לא רחוק מהמטה המרכזי של החברה בסיאטל, וושינגטון ● הוא חש שלא בטוב ב-25 בפברואר, שוחרר לביתו ומאז לא שב לעבוד ונמצא בבידוד ● החברה הזהירה עמיתים שלו לעבודה שנמצאו בסמוך לו

נקנסה באירופה. אמזון. צילום: BigStock

איש צוות של חברת אמזון המועסק במשרדיה אשר ממוקמים כמה רחובות מהמטה המרכזי של ענקית הקמעונאות אונליין בסיאטל, ארה"ב, נבדק ונמצא כנשא של נגיף הקורונה. לחברה הענקית המפעילה סניפים במקומות רבים בעולם יש כבר גם שתי עובדות במילאנו שבאיטליה שאובחנו כחולות בקורונה.

לפי דיווחים שונים בתקשורת, המטה של החברה שוכן בשדרה השביעית, ואילו המשרד שבו הועסק הנשא מכונה SEA53, או בשם 'ברזיל', ונמצא בבניין בשדרה התשיעית בעיר. באזור סמוך שוכנים גם משרדיה החדשים של גוגל. דובר החברה אישר לניו יורק פוסט את החדשות אתמול (ג') בערב.

מאוחר יותר, לפי בלומברג, אמזון בישרה רשמית לתקשורת על תוצאת הבדיקה החיובית לווירוס הקורונה אצל העובד. בהודעת החברה נמסר כי "אנו תומכים בעובד שנפגע, ושנמצא בבידוד". עם זאת אמזון טענה בהצהרתה כי העובד לא היה מועסק פיזית בבניין ברזיל.

לפי הדיווחים, העובד שוחרר מהעבודה מאז שחלה ב-25 בפברואר. עובדים עמיתים שלו באמזון, אשר באו איתו במגע, קיבלו הודעה על המצב אבל לא צוו להיכנס לבידוד.

נגיף הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

נגיף הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

סיאטל ומדינת וושינגטון בלב ההתפרצות באמריקה

קורבנות נגיף הקורונה בארה"ב מתרכזים כולם באזור סיאטל שבמדינת וושינגטון. בסך הכל נרשמו 27 מקרים מאושרים באזור, ומספר המתים מהווירוס, נכון לאתמול בערב, הגיע לתשעה – חלקם הארי של הנפגעים והמתים הם שוכני בית אבות סיעודי בקירקלנד.

ברחבי העולם ידוע רשמית על יותר מ-90,000 חולים, ויותר מ-3,000 אנשים בסך הכל שמתו כתוצאה מהקורונה.

ארגון הבריאות העולמי הודיע הלילה ששיעור התמותה מנגיף הקורונה עומד למעשה על 3.4%, הערכה חדשה וגבוהה בהרבה מהנתון של 2% מתים מבין הנשאים, שהוערך בשלבים מוקדמים יותר.

חברות טכנולוגיות רבות בוחרות בימים אלו לערוך שיחות ופגישות ועידה אונליין – רק כדי לנסות לרסן את התפשטות המגיפה. טוויטר וענקיות אחרות דוחקות באנשי הצוות שלהן לעבוד מהבית, ואסרו על מבקרים להגיע לקמפוסים שלהן. נזכיר כי עובד גוגל בציריך, שוויץ, נבדק גם הוא ויצא חיובי לקורונה בסוף החודש שעבר.

באמזון ספציפית אומרים שהם מנקים באופן קבוע את אזורי העבודה. בנוסף החברה הפצירה בעובדיה להימנע מנסיעות לא חיוניות, וכן הורדו כמיליון מוצרים מהמדפים שלה אונליין, שמוכריהם טענו באופן שקרי כי הם מרפאים את הקורונה, או כאלו שמחיריהם הועלו לכאורה בשל השפעת הנגיף, אולם לשווא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים