קומפיוור מקיימת תחרות בנושא התייעלות וחסכון; הפרס הראשון: מיליון דולרים

התחרות מיועדת ללקוחות המיינפריים של קומפיוור, כולל אלה של מטריקס – נציגת החברה בישראל ● תשעה זוכים נוספים יקבלו 100 אלף דולרים כל אחד

לקוחות המיינפריים של מטריקס יוכלו להשתתף בתחרות שתערוך חברת קומפיוור העולמית, שמטריקס היא נציגתה בישראל, כאשר הפרס הראשון בה עומד על מיליון דולרים. תשעה זוכים נוספים יקבלו 100 אלף דולרים כל אחד. מהחברה נמסר, כי מטרת התחרות היא להבטיח ולהוכיח את יכולות הפתרונות של קומפיוור לחסוך הוצאות רבות בניהול ותחזוקה של מערכות המיינפריים.

ארגונים המעוניינים להשתתף בתחרות יצטרכו למלא סקר הערכה מקיף של קומפיוור אודות החסכון בעלויות מיינפריים. לאחר מכן תסופק תוכנית שאמורה להביא לחסכון בעלויות לטווח הקרוב ולטווח הרחוק.

בשלב הבא, יוכלו ארגונים להגיש את סיפוריהם אודות חסכון בעלויות מיינפריים. סיפורים אלה חייבים להיות קשורים לפתרונות המיינפריים של קומפיוור. עליהם לכלול מרכיבים כגון: היקף החסכון הכספי שהושג, בעיות שנפתרו או נמנעו, דרכים חדשות או יצירתיות להשתמש בפתרונות המיינפריים של החברה ועוד. כל אחד בארגון יכול להגיש הצעות וסיפורי הצלחה. כמו כן, ניתן להגיש מספר סיפורים על מספר תחומים.

לדברי פטי יערי, מנהלת מערכות בכירה בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "מנהלי IT ניצבים בפני לחץ מתמיד להוריד עלויות ולהשיג ROI מהיר, תוך מתן מענה לצרכים עסקיים. קומפיוור מוכנה לתת מיליון דולרים בתחרות בנושא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים