בניגוד לברצלונה, בהלת הקורונה לא מסכנת את קיום כנס RSA

AT&T ו-יבמ אמנם הודיעו על ביטול השתתפות באירוע שיחל מחר (ב'), אולם רק 1.2% מבין 42,500 המשתתפים הצפויים ביטלו את הרשמתם, נכון לסוף השבוע, כך שהכנס עומד להתקיים כמעט כמו בשגרה

RSA

מחר (ב') אמור להיפתח כנס האבטחה הגדול בעולם, RSA, במרכז הכנסים מוסקונה בסן פרנסיסקו. בסוף השבוע הודיעה AT&T כי היא מבטלת את השתתפותה בכנס.

ההודעה של ענקית הטלקום על הביטול בשל הנגיף מגיעה כמה ימים לאחר שיבמ ביטלה את השתתפותה באירוע. הענק הכחול הוא שותף פלטיניום בין נותני החסויות לאירוע. יותר מ-40 אלף משתתפים צפויים להגיע לכנס אבטחת המידע והגנת הסייבר הגדול.

"אנו מעריכים את השתתפותנו באירועים של התעשייה, דוגמת כנס RSA", הודיעה החברה בציוץ בטוויטר, "ותומכים במידה רבה בצעדים שננקטו על ידי מארגני האירועים כדי להגן על המשתתפים. אבל זו אחריות שלנו לשמור על שלום העובדים שלנו".

AT&T הודיעה כי ההחלטה שלא להשתתף בכנס התקבלה לאחר בחינת השיקולים ולאחר דיונים קפדניים, וכי היא "מצפה לחזור לכנס בשנה הבאה". כזכור, ענקית הטלקום נכנסה לתחום הגנת הסייבר ה-2018, עת רכשה את ספקית זיהוי האיומים AlienVault תמורת 600 מיליון דולרים. בעקבות הרכישה, הנרכשת שינתה את שמה ל-AT&T Cybersecurity.

נגיף הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

נגיף הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

נקודת האור מבחינת מארגני האירוע היא כי רק 1.2% מבין 42,500 המשתתפים הצפויים ביטלו את הרשמתם, נכון לסוף השבוע. כך גם בהיבט נותני החסויות: רק 13 מתוך כ-700 החברות המשתתפות באירוע ביטלו את השתתפותן: שש חברות סיניות, שש חברות אמריקניות וחברה קנדית אחת. שלוש ספקיות מסין המתכננות להשתתף באירוע יעשו זאת עם אנשי המכירות האמריקנים שלהם.

מארגני כנס RSA הודיעו כי "קיבלנו את ההודעה ואנו מכבדים את החלטת AT&T Cybersecurity שלא להשתתף בכנס". החסות של החברה היא זהב, אחת מ-15 חסויות זהב בוועידה, שהיא הרמה השלישית בגובה החסויות: לפניה יש תשעה נותני חסות פלטינה (לרבות זאת של חטיבת האבטחה של יבמ, שביטלה), ושלושה נותני חסות יהלומים: סיסקו, מק'אפי ו-RSA (החברה).

AT&T פרשה מקונגרס המובייל בברצלונה יום אחד בלבד לפני שהאירוע, שהיה צפוי לארח יותר ממאה אלף איש – בוטל.

כנס RSA מתקיים מאז 1991. גורמים רשמיים בכנס אמרו שהם העמידו כמה אמצעי בריאות ובטיחות במקום, כולל חיטוי רציף דלפקי הרישום והקומות.

למרות שיש יותר מעשרה מקרים מאושרים של נגיף הקורונה בארה"ב, אף אחד המקרים הללו לא דווח בסן פרנסיסקו. בשבוע שעבר ביטלה פייסבוק את כנס המשווקים שלה בעיר, שהיה אמור להתקיים במרץ, בהשתתפות 5,000 איש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים