מיכל ברוורמן-בלומנשטיק מונתה למנכ"לית המו"פ של מיקרוסופט בישראל

ברוורמן-בלומנשטיק תנהל את מרכז המו"פ המקומי של החברה, במקביל לתפקידה כסמנכ"לית הטכנולוגיה של מיקרוסופט לאבטחת ענן ו-AI ● היא תחליף את אסף רפפורט, ומבטיחה לפעול להגדלת המגוון בחברה ובהיי-טק הישראלי

יצאה נגד התיקון לחוק האפליה. מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. צילום: יוסי זליגר

מנכ"לית חדשה למיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח: כחודשיים אחרי שהמנכ"ל הקודם, אסף רפפורט, הודיע על עזיבתו את התפקיד לטובת הקמת סטארט-אפ חדש, מיקרוסופט ממנה לתפקיד את מיכל ברוורמן-בלומנשטיק. לצד תפקיד זה, היא תמשיך לשמש כסמנכ"לית הטכנולוגיה הגלובלית של מיקרוסופט לאבטחת ענן ובינה מלאכותית.

ברוורמן-בלומנשטיק היא מהישראלים הבכירים בתחום הסייבר ומהנשים המובילות בעולם בתחום. היא הצטרפה למיקרוסופט ב-2013 והקימה את מרכז הסייבר במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. כיום מונה המרכז מאות מפתחים ומומחי סייבר, שחלקם הצטרפו בעקבות רכישות של סטארט-אפים ישראליים, כאשר הרכישה הגדולה ביותר, שגם רפפורט הצטרף בזכותה, הייתה של הסטארט-אפ אדאלום, תמורת כ-325 מיליון דולר. במסגרת המרכז, ברוורמן-בלומנשטיק יזמה והובילה את השקתם של חלק ממוצרי האבטחה של מיקרוסופט, בהם מרכז האבטחה של Azure והגנה על רכיבי אינטרנט של הדברים בענן.

לפני הצטרפותה למיקרוסופט, היא כיהנה כמנכ"לית RSA ישראל וכמנהלת קו מוצרי מניעת הונאות פיננסיות של החברה. היא הגיעה ל-RSA לאחר שזו רכשה את סאיוטה, שם היא הייתה סמנכ"לית תפעול.

ברוורמן-בלומנשטיק עם ארט קביליו, מנכ"ל RSA, בכנס שערכה החברה בסן פרנסיסקו ב-2010. צילום: פלי הנמר

ברוורמן-בלומנשטיק עם ארט קוביילו, מנכ"ל RSA, בכנס שערכה החברה בסן פרנסיסקו ב-2010. צילום: פלי הנמר

לצד תפקידה, ברוורמן-בלומנשטיק עוסקת בקידום אוכלוסיות שיש להן תת ייצוג בהיי-טק הישראלי, ובעיקר נשים וערבים: היא חברה בוועדות של ארגונים המקדמים את שילובם ומתנדבת כמנטורית לאוכלוסיות אלה. כמו כן, היא חברה בוועד המנהל של עמותת קו משווה ושותפה להקמת הסניף המקומי של UPWARD Women – ארגון שיוצר חיבורים עסקיים ומקיים מפגשי נטוורקינג לנשים בכירות ברחבי העולם. בהנחה שהיא תיישם את המדיניות הזו במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, היא תמשיך את הקו של רפפורט, שדגל אף הוא בשילוב אוכלוסיות שונות, ובהן נשים ולהט"בים.

רפפורט עזב את מיקרוסופט בחודש שעבר והקים, יחד עם שותפיו להקמת אדאלום, חברת סייבר חדשה בשם ביונד. החברה כבר הספיקה להשלים בשבוע שעבר, שבוע אחד בלבד לאחר הקמתה, סבב גיוס בסך של 21 מיליון דולר ממשקיעים שונים, בהם גילי רענן מקרן סייברסטארטס, שהיה בין המשקיעים הראשונים גם באדאלום (ובארמיס, שנמכרה בחודש שעבר לקרן אינסייט תמורת 1.1 מיליארד דולר).

המנכ"לית הרביעית של המרכז

מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל הוא המרכז הראשון של החברה מחוץ לארצות הברית. הוא הוקם ב-1991, וברוורמן-בלומנשטיק היא המנכ"לית הרביעית שלו, והאישה הראשונה שמכהנת בתפקיד. מיקרוסופט בהחלט יכולה לרשום לזכותה שאת עיקר הפעילות שלה בארץ מנהלות נשים, ובראשן ברוורמן-בלושטניק ורונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל.

בשנים האחרונות גדל מרכז המו"פ הישראלי של מיקרוסופט משמעותית – מספר העובדים הוכפל כתוצאה מגידול אורגני ומרכישות של סטארט-אפים מקומיים. תחומי העיסוק הבולטים בו הם סייבר (כמחצית מהעובים) ובינה מלאכותית. במהלך השנה יעברו אלפי העובדים של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח ומיקרוסופט ישראל לקמפוס חדש בהרצליה.

ברוורמן-בלומנשטיק אמרה כי "מרכז הפיתוח הישראלי של מיקרוסופט נחשב לאחד המובילים בעולם ומרכז כישרונות מדהימים בתחומים שונים. מומחי הסייבר שלנו מובילים את המוצרים החדשניים ביותר בתחום. אמשיך את המצוינות הטכנולוגית שלנו ולכבוש יחד פסגות חדשות, כמו גם לתמיכה בחברות סטארט-אפ, להגדלת הגיוון המגדרי במיקרוסופט בפרט ובהיי-טק בכלל, ולהשפעה על הטכנולוגיה העולמית".

סקוט גתרי, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט העולמית, ציין ש-"המומחיות הטכנולוגית העמוקה של ברוורמן-בלומנשטיק והרקע הנרחב שלה בהובלת אנשים ותהליכים הם נכס משמעותי עבור מרכז הפיתוח שלנו בישראל. יש לי אמון מלא ביכולת שלה ושל הצוות בישראל להמשיך את המומנטום שהמרכז צובר בשנים האחרונות ולתרום רבות לאקו-סיסטם הישראלי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיכל שלומי

    שאפו , כל הכבוד מיכל ובהצלחה !

אירועים קרובים