קוואלקום חוזה: מכירות מכשירים תואמים ל-5G יוכפלו בתוך שנתיים

יצרנית השבבים המובילה מעריכה שכבר ב-2021 יוכפל מספר הטלפונים שיימכרו בעולם עם קישוריות מובנית לדור החמישי, לעומת 2020, והיא אף צופה שבשנה לאחר מכן, 2022, השימוש יעלה באופן משמעותי ביותר מ-50%

המערב לא רוצה את סין ווואווי מעורבות בפריסתה. טכנולוגיית 5G. צילום אילוסטרציה: BigStock

בישראל כנראה עוד ייקח זמן רב יחסית עד שהדור הסלולרי החמישי יהפוך למציאות, אבל בעולם המנועים כבר פועלים בכל הכוח לקראת השימושים הציבוריים והמסחריים בו.

למעשה קוואלקום, יצרנית השבבים המובילה, מעריכה שכבר ב-2021 יוכפל מספר הטלפונים שיימכרו בעולם עם קישוריות מובנית ל-5G, לעומת 2020, והיא אף צופה שבשנה לאחר מכן, ב-2022, הנתון ימשיך ויצמח באופן משמעותי ביותר מ-50%. למעשה התחזית של החברה קובעת שקצב האימוץ של הדור החדש יהיה מהיר יותר מזה של הדור הרביעי, וזאת מכיוון שהתשתיות הפעם מוכנות בזמן, כמו גם השבבים שמשולבים בטלפונים.

לפי התחזית של החברה, במהלך 2020 יימכרו בין 175 ל-225 מיליון טלפונים, והמספר הזה לכל הפחות יוכפל כאמור ב-2021, ויגיע ל-450 מיליון יחידות, ויצמח עד 750 מיליון כבר ב-2022.

קוואלקום

קוואלקום

קוואלקום השיקה כבר דור שני של מודמים המציעים קישוריות 5G, וגם שאר יצרניות המעבדים בשוק כמו סמסונג, וואווי, מדיה-טק, ואחרות נמצאות לא רחוק ממנה עם פיתוחים משלהן. למעשה, השוק כבר מציע כמה וכמה דגמים של טלפונים מתקדמים עם קישוריות סלולרית דור חמישי, לקראת ההשקה בפועל של השירותים.

הדור החמישי, כזכור, אמור להפוך את הרשת הסלולרית למהירה באופן משמעותי יותר מהדור הרביעי ולאפשר יישומים שלא אפשריים כיום. תעשיית הרכב האוטונומי היא זו שמצפה בעיקר ליישום מהיר של הדור החמישי ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים