Comm-IT איחדה את תשתיות המיחשוב והתקשורת של BEE; ההיקף הכספי: מאות אלפי ש'

במסגרת הפרויקט אוחדו עשרות שרתים וכ-300 תחנות קצה באתר חדש, שישרת את כל הרשתות של BEE ● איציק אטיאס, מנמ"ר קבוצת BEE: "הפרויקט בוצע במקצועיות ובדיוק רב, תוך עמידה בלוחות הזמנים הצפופים וניהול יעיל של צוות ה-IT והספקים"

Comm-IT

Comm-IT השלימה פרויקט לאיחוד כל אתרי המטה של קבוצת BEE. במסגרת הפרויקט אוחדו ארבעת אתרי המטה העיקריים של הקבוצה, המונים עשרות שרתים וכ-300 תחנות קצה, לכדי פלטפורמה אחידה באתר שיפעל ממטה החברה בראש העין. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

במהלך הפרויקט עסקה Comm-IT באפיון הצרכים הייחודיים של הקבוצה, ניהול המכרזים והרכש של המערכות השונות, ויישום והטמעה תוך ניהול שוטף של ספקי המשנה. כמו כן, במהלך שלבי המעבר למערכות החדשות סיפקה Comm-IT שירותי תמיכה מתקדמים, על מנת להבטיח מעבר חלק ומהיר של המשתמשים לתשתית החדשה.

הפרויקט שילב את כל מרכיבי ה-IT  והתקשורת: מערכות מיחשוב ותחנות העבודה; אחסון; וירטואליזציה; גיבויים; אבטחת מידע; ובמקביל, הטמעת מערכות תקשורת על גבי IP Telephony. כמו כן, הוטמעה מערכת שליטה ובקרה המספקת תמונת מצב על זמינות רשת התקשורת והשרתים, והתראות לצוות ה-IT על כשלים ברשת התקשורת וסביבת המיחשוב.

איציק אטיאס, מנמ"ר קבוצת BEE, אמר, כי "הפרויקט בוצע במקצועיות ובדיוק רב, תוך עמידה בלוחות הזמנים הצפופים וניהול יעיל של צוות ה-IT והספקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים