וואן מבצעת מיתוג מחדש – ונפרדת מהספרה 1

אחרי שנים עם הספרה 1 בסוף שמה, החברה החליטה להוריד אותה ולשנות את שמה ל-ONE ● בחברה אומרים כי המיתוג מחדש נועד כדי "לייצר זהות אחידה ומגובשת לכל היחידות העסקיות וחברות הבת בקבוצה"

וואן טכנולוגיות

One1 ידועה בתעשיית ההיי-טק במשך שנים, לא רק בזכות המוניטין שלה אלא גם עקב ה-1 בשמה. בחברה החליטו באחרונה להיפרד מספרה זו וחושפים היום (ב') את שמה החדש – ONE (או וואן) ואת הלוגו העדכני שלה, כחלק ממהלך מיתוגי כולל.

ב-וואן אומרים כי המיתוג החדש "נועד לבטא את היכולות של החברה ושל חברות הבת שלה, וכן לייצר זהות אחידה ומגובשת לכל היחידות העסקיות וחברות הבת בקבוצה".

לדברי עדי אייל, מנכ"ל וואן, "בעקבות הצמיחה המהירה של החברה והרחבת תחומי הפעילות, יצאנו לתהליך מעמיק, שבמסגרתו חידדנו וגיבשנו מחדש את ערכי היסוד הייחודיים לנו. בתקופה הקרובה נמשיך בתהליך הטמעת המיתוג החדש וחשיפתו לכלל לקוחותינו".

הלוגו הישן של One1

הלוגו הישן של One1

בשנה האחרונה, וואן נהנית מצמיחה מואצת ומגידול מרשים בהכנסות וברווחים. הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה רשמו עלייה של כ-16% והרווח הנקי שלה זינק בכ-28%. היא אף הרחיבה את פעילותה בתחומי הענן, ה-BI והטרנספורמציה הדיגיטלית, בין היתר באמצעות חברות הבנות אקזקטק, ONE BI ו-וואן טינגז.

המיתוג החדש עוצב על ידי חברת המיתוג פירמה, בניהולו של דורון גולדנברג. המיתוג והלוגו החדשים ישמשו את וואן מעתה והלאה בהתנהלותה השוטפת מול הלקוחות, השותפים, המשקיעים ו-4,000 העובדים שלה בארץ ובחו"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים