טי-מובייל: בקרוב נספק את רשת הדור השלישי המהירה ביותר בארה"ב

נציגים של החברה אמרו בתערוכת CTIA, כי עד סוף השנה תשולש מהירות ההורדה ברשת בזכות טכנולוגיה חדשה ● נוויל ריי, סגן נשיא בכיר להנדסה ולמבצעים בטי-מובייל ארה"ב: "קצת איחרנו בכל מה שקשור לדור השלישי, אבל כעת אנו עומדים לעקוף את המתחרים שלנו"

טי-מובייל (T-Mobile) הודיעה, כי עד סוף השנה תוכל לספק את הגלישה המהירה ביותר בארה"ב על גבי רשת של הדור השלישי. נציגי החברה אמרו בתערוכת CTIA בלס וגאס, כי בזכות טכנולוגיה חדשה המכונה +HSPA, תשולש מהירותה של הרשת, והיא תהיה אף מהירה יותר מכמה מרשתות הדור הרביעי עליהן שוקדות חברות מתחרות כגון ורייזון (Verizon) ו-Clearwire.

נוויל ריי, סגן נשיא בכיר להנדסה ולמבצעים בטי-מובייל ארה"ב, הודה, כי "קצת איחרנו בכל מה שקשור לדור השלישי, אבל לאחרונה הדבקנו את הפער בקצב מהיר, וכעת, בעזרת +HSPA, אנו עומדים לעקוף את המתחרים שלנו". ריי ציין, כי הטכנולוגיה החדשה מציעה מהירות הורדה תיאורטית של 21 מגה-בייט לשנייה – כמעט פי שלושה מהקצב שמציעה טכנולוגית HSPA הנוכחית.

בטי-מובייל ציינו, כי על אף השדרוג של רשת הדור השלישי, החברה מתכוונת להשיק בעתיד גם רשת מהדור הרביעי על מנת לעמוד בקצב של מתחרותיה. "יש לנו עוד הרבה לאן להתפתח", סיכם ריי, "ואנחנו לא מתכוונים להישאר מאחור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים