איבדתם iPhone והוא כבוי? בקרוב זה לא ימנע למצוא אותו

לצורך החידוש תשתמש אפל במעין "חיפוש המונים" - כשמשתמש יסמן שהטלפון אבד, ולא יצליח לאתר אותו באמצעות חיבור WiFi או חיבור סלולרי, אם התקן אחר של אפל נמצא בסביבה, הוא ינסה לאתר את המכשיר באמצעות חיבור בלוטות'

אז איך ייראה ה-iPhone הבא? צילום אילוסטרציה: BigStock

אפל משנה את הפלטפורמה שבה ניתן להשתמש לאיתור טלפונים לאחר שהם אובדים או נגנבים. הפלטפורמה עוברת מיתוג מחדש לקראת ההשקה של iOS 13 ושל macOS Cataline, מערכות ההפעלה החדשות לטלפוני ה-iPhone ומחשבי המקינטוש של החברה.

שמה של האפליקציה ישתנה מ-Find my iPhone ל-Find My והיא תשובץ באפליקציה Find My Friends. זה אומר שבאותו מקום תחת אותה אפליקציה ניתן יהיה לעקוב אחר כל ההתקנים של אפל שתומכים ביכולת המעקב, כמו גם אחר המיקומים של כל החברים עמם יהיה הסכם שיתוף מיקום.

אבל מה שהכי חשוב בשינוי הזה הוא תכונה חדשה שהאפליקציה תאפשר, והיא לאתר את הטלפון גם כשהוא כבוי. אמנם ההצלחה אינה מובטחת במאת האחוזים, אבל הסיכוי יהיה גבוה הרבה יותר מכיוון שלצורך העניין תשתמש אפל במה שאפשר לכנות "חיפוש המונים".

בעת שמשתמש יסמן שהטלפון שלו הלך לאיבוד, והוא לא יצליח לאתר אותו באמצעות חיבור WiFi או חיבור סלולרי, אם התקן אחר של אפל נמצא בסביבה הוא ינסה לאתר את הטלפון באמצעות חיבור בלוטות' ואם הוא יצליח, הוא ידווח בחזרה. מדובר בתהליך שהוא אנונימי לחלוטין והוא מוצפן מקצה לקצה, כך ש"הפרטיות של כולם נשמרת", מסרה אפל.

כל התקן של אפל פולט ברציפות מפתח משתנה שהתקנים אחרים של אפל יכולים לקלוט, כך למעשה כל התקן של אפל הוא גם סוג של משואה, וכל ההתקנים יודעים למצוא אחד את השני בטווח הקליטה שלהם, וכך ניתן להעלות את המיקום של ההתקן האבוד גם כשהוא מכובה – וכפי שניתן להבין מדובר בכל המכשירים של אפל ולאו דווקא ב-iPhone.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים