סינריון תשווק חבילת פתרונות מבוססת SAP SuccessFactors

שיתוף הפעולה בין SAP לסינריון יכלול שילוב בין מערכת SAP SuccessFactors , פתרון ניהול ההון האנושי בענן של SAP, עם "תיק העובד" של סינריון ● השילוב יאפשר להציע גם לעסקים בינוניים את חבילת הפתרונות בענן בעלות מיטבית

אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

ספקית יישומי התוכנה העסקיים SAP ישראל, וחברת סינריון, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, חתמו על הסכם שיתוף פעולה להפצה ויישום פתרונות SAP SuccessFactors לניהול אסטרטגי של הטאלנטים בארגון. מערכת SAP SuccessFactors תאפשר לסינריון להציע חבילת פתרונות מתקדמת, שתיתן מענה כולל ומקיף לניהול ההון האנושי גם בארגונים מסדר גודל בינוני. היקף העסקאות המשוער לשתי החברות במהלך שלוש השנים הקרובות מוערך במיליוני שקלים.

SAP SuccessFactors, המדורג כבר כמה שנים ברציפות כמוביל בתחומו על ידי חברות מחקר מובילות כדוגמת גרטנר ואחרות, הינו פתרון מבוסס ענן, המספק מענה רחב ומקיף לניהול מחזור חיי העובד, וכל זאת תוך ייעול שירותי משאבי האנוש לעובדים והגדלת שביעות רצונם. עם יותר מ-100 מיליון משתמשים בכ-7,000 ארגונים ב-180 מדינות ברחבי העולם, SAP SuccessFactors היא המערכת המובילה בענן, עם מספר המשתמשים הגבוה ביותר.

סינריון הינה חלוצה בשיתוף פעולה מסוג (BPO (Business Process Outsourcing, המסמיך אותה לספק שירותים מקצה לקצה במערכות SAP SuccessFactors בענן, תוך אפשרות לשילוב עם מוצרים אינטגרטיביים משלה. כך מקבלים הלקוחות רישוי, יישום ותמיכה מספק אחד, בעל אחריות כוללת על הפתרון המשולב.

"השילוב הייחודי בין מערכות SAP SuccessFactors לתיק העובד של סינריון פותח לראשונה הזדמנויות גם בפני חברות בסדר גודל בינוני, לגייס, לקלוט, לפתח ולשמר את העובדים המוכשרים ביותר", אומר אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון מערכות. "חבילת הפתרונות המשותפת נותנת מענה הוליסטי, בגישה מודולארית, לצורכי הארגון, לתהליכים שחשוב לו לנהל, לתרבות הארגונית ולאופן שבו הוא עובד. אנו מאמינים בפרויקטים קטנים ומהירים, המעניקים ערך מוסף ומיידי לארגון, כמו גם חוויית עובד מיטבית לאנשים שלו".

לדברי מימון, "אין זה משנה במה בוחרים להתחיל, תמיד ניתן להוסיף תהליכים משולבים ולשדרג את ניהול ההון האנושי בארגון. ואת כל זאת ניתן לעשות בענן, תוך אבטחת מידע מיטבית ושמירה על פרטיות המידע".

לדברי שרון בן-ארי, מנהלת שותפים ב-SAP ישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש עם סינריון, חברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום ניהול ההון האנושי. מהלך זה מביא עמו בשורה חדשה לשוק על ידי הנגשת פתרון SAP SuccessFactors גם לסגמנט ה-SME ובהצעת חבילות יישום מוגדרות מראש ליישום מהיר ופשוט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים