One1 תטמיע מערכת CRM של סיילספורס בדור אלון

הפרויקט נועד למימוש פתרון CRM חוצה ארגון, שישמש לשדרוג השירות, פיתוח מערכי המסחר המקוון ולניהול מערכי המכירה והשיווק של הקבוצה ● המטרה: להעצים את חוויית הלקוח שלנו בפתרון אחוד

יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, חטיבת הסיילספורס של One1. צילום: אור יעקב

חטיבת הסיילספורס של One1 תטמיע בדור אלון את מערכת ה-CRM של Salesforce. הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להימשך כשנה וחצי. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

הפרויקט נועד למימוש פתרון CRM חוצה ארגון, שישמש לשדרוג השירות, פיתוח מערכי המסחר המקוון ולניהול מערכי המכירה והשיווק של הקבוצה.

הפלטפורמה שתוטמע תייצר עבור כל החברות בקבוצת דור אלון תמונת לקוח אחודה. זו תאפשר להעצים את חוויית הלקוח, לשדרג את השירות ולהציע לכל לקוח את מגוון המוצרים והשירותים המתאימים לו ביותר, הן במתחמים הפיזיים של דור אלון ומותגיה, והן בשירותים הדיגיטליים ופעילות המסחר המקוון שמפתחת הקבוצה.

תמונת לקוח אחודה על בסיס מידע במערכות ה-IT של החברה 

במסגרת הפרויקט יוטמעו תהליכי המכירה והשירות ללקוחות עסקיים ופרטיים של חברות הקבוצה והיחידות הנלוות, כולל תחנות הדלק ומרכזי השירות. זאת, תוך מידול תהליכים מורכבים, בניית יכולות למיכון תהליכים, וניהול קשרים בין הישויות השונות בארגון. הפתרון יאפשר לדור אלון לנצל את הפוטנציאל הרב שטמון במידע אשר צבור כיום במערכות ה-IT השונות, להביאו לכדי תמונת לקוח אחודה, כך שניתן יהיה להפיק ממנו תובנות עסקיות במהירות וביעילות.

לאחר סיום הפרויקט, דור אלון תוכל לנהל תקשורת מול לקוחותיה השונים במגוון ערוצים, על גבי בסיס נתונים אחיד, ולהציג לאנשי המפתח במערכי השירות והמכירות את כל המידע באופן נגיש ומלא יותר. כך, יינתן מענה אפקטיבי ותתקבלנה יכולות לבניית הצעות ערך ללקוחות –  בזמן אמת.

אורי חמו, סמנכ"ל כלכלה ובקרה, דור אלון, אמר כי "בטרם בחרנו ב-One1, בחנו מגוון פתרונות אפשריים. מטרת הפרויקט היא להעצים את חוויית הלקוח שלנו בפתרון אחוד – ולעשות זאת בכל תחומי הפעילות וערוצי השיווק שלנו".

יניב פרטוק, מנכ"ל Balink, חטיבת הסיילספורס של One1, הוסיף כי "הכניסה של דור אלון לעולמות של סיילספורס תאפשר לה ליהנות מנתונים רבים, שכיום עדיין חבויים בטרנזקציות עסקיות המתקיימות מדי יום עם כמיליון לקוחות מסוגים שונים. הפרויקט ייתן לדור אלון יכולת להפוך אותן לתמונת לקוח קוהרנטית, עם המלצות להנעה לפעולה בזמן אמת. זהו האתגר שמציב העשור הבא לחברות כמו דור אלון, ואני משוכנע שנוכל לעזור להם לעמוד באתגר זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים