תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » בינה מלאכותית » "הבינה המלאכותית – כלי שמעצים ארגונים"
קארן קווינטוס, סגנית נשיא ב-דל ומנהלת לקוחות עולמית בחברה. צילום: ניב קנטור

"הבינה המלאכותית – כלי שמעצים ארגונים"

"התבססותה של הבינה המלאכותית בשנים האחרונות, כטכנולוגיה מובילה, מאפשרת לארגונים לנצל אותה לצרכיהם", אמרה קארן קווינטוס, סגנית נשיא ב-דל ומנהלת לקוחות עולמית בחברה

מאת 2 ביולי 2019, 12:20 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

"כיום, כל ארגון הוא חברת תוכנה. כל ארגון מתבסס, בכל הנוגע לשיפור התפעול שלו ולבניית מודלים עסקיים חדשים, על IT. התבססותה של הבינה המלאכותית בשנים האחרונות, כטכנולוגיה מובילה, מאפשרת לארגונים לנצל אותה לצרכיהם, על מנת להעצים אותם", כך אמרה קארן קווינטוס, סגנית נשיא ב-דל ומנהלת לקוחות עולמית בחברה.

קווינטוס דיברה בכנס Dell Technologies Forum בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ב') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות אלפי נציגים של לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

"הכל מתחיל בנתונים", אמרה. "העידן הדיגיטלי יוצר המון נתונים. נדרש לטפל בהם: לאחסן, לנתח ולהפיק מהם תובנות עסקיות. הטיפול בדטה נמצא כיום על סדר היום של הנהלות ובראש סדר העדיפויות של כל מנכ"ל מכל מגזר תעשייה. לכן, חייבים לחלץ את הנתונים, שבמקרים רבים הם מוחבאים, לטובת הפקת ערך עסקי מהם".

היא ציינה כי "אנחנו, ב-דל, יודעים מה לעשות עם הנתונים. השקענו במו"פ בשנים האחרונות 13 מיליארד דולר על מנת לענות לצרכי הארגונים בכל הנוגע לטיפול בנתונים".

עמודי המפתח של הטרנספורמציה הדיגיטלית

לדברי קווינטוס, "הטרנספורמציה הדיגיטלית כוללת ארבעה עמודי מפתח: IT, כוח אדם, אבטחת מידע ואפליקציות. אלה הם ארבעת אזורי השינוי. הטרנספורמציה של ה-IT כוללת חידוש תשתיות, ייעול התפעול ואספקת שירותים חדשה. זאת, לטובת תחרותיות טובה יותר בשוק שבו הארגון פועל. היא כוללת טיפול בשכבות מחשוב שונות – שרתים ורישות, אחסון ו-HCI, והגנת מידע. אנחנו מעניקים לארגונים יכולת לבנות את מערך ה-IT העתידי שלהם, עם ארכיטקטורה מוגדרת תוכנה, ענן היברידי, אפשרות גידול, אבטחת מידע, בינה מלאכותית ולימוד מכונה".

היא דיברה גם על הטרנספורמציה הנדרשת בכוח העבודה ואמרה שהיא "נועדה לענות על המצב החדש, בו כבר יותר ממחצית מהעובדים בארגונים הם מדור המילניום. הם רואים ב-IT מאפשר ולא מחסום. לכן, נדרש ניהול שונה של העובדים, עם יכולת להנגשת המידע עבורם בכל מקום ועל כל רכיב מחשוב. מדובר על ניהול עובדים חכם ומודרני, עם היבטי שקיפות ואמינות, וחוויית משתמש ידידותית. אנחנו מספקים סביבת עבודה אחודה, עם ניהול ממקום אחד, מאובטח ומנוהל, ועם תמיכה".

נושא נוסף שעלה בדבריה של קווינטוס הוא אבטחת המידע, שלדבריה "זהו הנושא שהכי טורד את שנתם של המנכ"לים. בעוד שלהאקר לוקח שלושה ימים לפרוץ לארגון, הרי שלארגון לוקח לגלות זאת 99 ימים בממוצע. עלות נזקי הפריצות ופרצות האבטחה בעולם עומדת כיום על כשני טריליון דולר. הנתון הזה משקף גידול של פי חמישה לעומת 2015. בנוסף, יש בשוק מאות פתרונות אבטחה. אנחנו מספקים לארגונים היצע אבטחה כולל – מתחנות הקצה, עבור בדטה סנטר וכלה בענן, לרבות הגנה על הנתונים".

"השדה האחרון הדורש שינוי", אמרה, "הוא השכבה האפליקטיבית. נדרש להאיץ את החדשנות ברמת התוכנה, לצמצם את עליות התפעול, להפחית את הסיכונים באספקת השירותים והאפליקציות, ולספק אג'יליות".

לסיכום, קווינטוס ציינה ש-"דל טכנולוגיות מחויבת לישראל. יש לנו פה, לצד מרכזי המכירות, מרכז מו"פ גדול, ובסך הכל יש בישראל כ-1,500 עובדים. ישראל חשובה לנו, כי היא מהווה מקור לחדשנות".

"הבינה המלאכותית – כלי שמעצים ארגונים" Reviewed by on . "כיום, כל ארגון הוא חברת תוכנה. כל ארגון מתבסס, בכל הנוגע לשיפור התפעול שלו ולבניית מודלים עסקיים חדשים, על IT. התבססותה של הבינה המלאכותית בשנים האחרונות, כטכנ "כיום, כל ארגון הוא חברת תוכנה. כל ארגון מתבסס, בכל הנוגע לשיפור התפעול שלו ולבניית מודלים עסקיים חדשים, על IT. התבססותה של הבינה המלאכותית בשנים האחרונות, כטכנ Rating: 0

הגיבו