"77% מהארגונים בישראל מאמינים שנדרשת יותר טרנספורמציה דיגיטלית"

"העידן הדיגיטלי הוא משהו שאנו ניצבים בפתחו; הטרנספורמציה הדיגיטלית היא כבר לא שאלה של 'האם' – אלא 'מתי'; זה כבר לא 'אולי' – אלא כורח", כך אמר ליאור פוני, מנכ''ל דל טכנולוגיות ישראל

ליאור פוני, מנכ''ל דל טכנולוגיות ישראל.  צילום: ניב קנטור

"העידן הדיגיטלי הוא משהו שאנו ניצבים בפתחו. הטרנספורמציה הדיגיטלית היא כבר לא שאלה של 'האם' – אלא 'מתי'. זה כבר לא 'אולי' – אלא כורח. כיום, לא רק המנמ"רים מבינים זאת, אלא גם המנכ"לים. כך, בסקר שערכנו בקרב בכירי המשק הישראלי, עלה כי 77% מהם מאמינים כי עליהם להאיץ את הכנסת הטרנספורמציה הדיגיטלית לארגונים שלהם", כך אמר ליאור פוני, מנכ"ל דל טכנולוגיות ישראל. 

פוני דיבר בפתח Dell Technologies Forum בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-1,500 איש, לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

"לפני שנתיים", אמר פוני, "התחלנו לדבר על הצורך במימוש השינוי הדיגיטלי וציינו כי יפה שעה אחת קודם. כיום אנו חוזרים על המסר, ועל הצורך בטרנספורמציה דיגיטלית אמיתית. אנו רואים התקדמות משמעותית בתחום – בחלק מהארגונים עצם ההחלטה על כך, היא לכשעצמה מהווה פריצת דרך".

"כדי להצליח במסע", אמר פוני, "כל ארגון נדרש לשותף שיכוון, ייעץ יבין את צרכיו ויידע לבחור את הטכנולוגיות הנדרשות להטמעה ולאחר מכן להטמיע אותן. אנו מציעים מכלול שלם, תחת קורת גג אחת, עם ידע, ניסיון ופתרונות, לטובת יישום מוצלח של המסע הדיגיטלי".

"כל מנהל צריך לחשוב טכנולוגית"

"הדיגיטציה", ציין פוני, "חייבת להיות מרכיב מרכזי בכל ארגון השואף לשגשג ולהצליח. המנמ"ר נדרש לבנות את האיזון בין ציפיות ההנהלה, מגבלות התקציב הקיים ותכנון ה-IT החדש. בדרך זו ניתן לבנות מצע עם כישרון וחדשנות. כל חברה כיום היא חברת IT, כל מנהל צריך לחשוב טכנולוגית. אנו מתחברים למטרות העסקיות של הארגון. על פי גרטנר, 84% מהמנמ"רים הבכירים בעולם אחראים גם להיבטים עסקיים. מנגד, כל מנהל הוא גם מנמ"ר. כל הצוותים נדרשים לפעול במשותף, למימוש המסע הדיגיטלי – מנהל הכספים, השיווק, הפיתוח העסקי, הטכנולוגיות והמנכ"ל, ולבנות תהליך שקוף של הטמעת טכנולוגיה המובילה לצמיחה עסקית".

לפני שלוש שנים, סיכם פוני, "בעקבות המיזוג בין דל ל-EMC, הפכנו לחברה הטכנולוגית הגדולה בעולם. אנו מחויבים לבנות עולם טוב יותר, בהתאם לחזון מייסד החברה, מייקל דל. בארץ, מאז המיזוג, חווינו גידול של עשרות אחוזים בהיקף הפעילות שלנו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הרב בריח

    וואו, ממש העפת לנו את הפוני עם התובנה המדהימה הזו... אלמלא היית אומר ש-77% אחוז מאמינים שנדרשת יותר טרנספורמציה דיגיטלית לא ברור לי איך הייתי פותח את מחר... פשוט בלתי נתפס הקשקושים שאנשים אומרים כשמעמידים מולם מיקרופון

אירועים קרובים