דו"ח: רק 21% ממשתמשי טוויטר פעילים

"34% מבין המשתמשים הרשומים בטוויטר לא שלחו אפילו הודעה אחת מאז שנרשמו לשירות", אמר פול ג'דג', מנהל המחקר הראשי בברקודה נטוורקס, שערכה את הדו"ח ● על פי הנתונים, ל-17% ממשתמשי טוויטר אין אף חבר שעוקב אחר ההודעות שלהם, אם כי מדובר בשיפור משמעותי בהשוואה ליוני 2009, אז עמד הנתון על 30%

האם רוב משתמשי שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר (Twitter) אינם פעילים? דו"ח מחקר שפורסם בשבוע שעבר, מספק אישור לטענה הזו. על פי הדו"ח, שערכה חברת ברקודה נטוורקס (Barracuda Networks) – אשר עוסקת באבטחת דואר אלקטרוני וגלישה באינטרנט, עולה כי רק 21% מבין 75 מיליון המשתמשים הרשומים בטוויטר נוהגים להשתמש בשירות באופן קבוע.

"34% מבין המשתמשים הרשומים לא שלחו אפילו הודעה אחת מאז שנרשמו לשירות", על פי פול ג'דג' – מנהל המחקר הראשי של ברקודה. עם זאת, מאחר ובחודש יוני עמד השיעור על 37%, נראה כי המשתמשים "מתחילים לגלות פעילות רבה יותר".

עוד צוין בדו"ח, כי ל-17% ממשתמשי טוויטר אין אף חבר שעוקב אחר ההודעות שלהם, אם כי מדובר בשיפור משמעותי בהשוואה ליוני 2009, אז עמד הנתון על 30%. ל-61% ממשתמשי טוויטר יש פחות מחמישה חברים שעוקבים אחר ההודעות, בהשוואה ל-70% בחודש יוני. ל-74% יש פחות מעשרה חברים שעוקבים אחר ההודעות (לעומת 80% בחודש יוני האחרון).

51% מבין משתמשי טוויטר עוקבים אחר הודעות של פחות מחמישה בני אדם – בדיוק כמו בחודש יוני, ו-60% עוקבים אחר הדיווחים של פחות מעשרה בני אדם (בהשוואה ל-66% בחודש יוני).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים